جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

توییت ایلان ماسک در مورد شیبا اینو قیمت این توکن جانبی داج‌کوین را ۱۶% افزایش داد

افزایش قیمت ۱۶ درصدی شیبا اینو

توییت ایلان ماسک در مورد شیبا اینو قیمت این توکن جانبی داج‌کوین را ۱۶% افزایش داد

  • قیمت شیبا اینو دقایقی پس از توییت ایلان ماسک درباره نام‌گذاری شیبا اینو خود به نام (Floki) «فلوکی» ۱۶% جهش یافت.

  • شیبااینو کمتر از یک سال پیش با الهام از داج‌کوین پایه‌گذاری شد .

  • مدیرعامل بایننس گفت که امیدوار است ماسک به قدرت توییت‌های خود پی ببرد. توییت ایلان ماسک در مورد شیبا اینو قیمت این توکن جانبی داج‌کوین را ۱۶% افزایش داد

توییت ایلان ماسک در مورد شیبا اینو قیمت این توکن جانبی داج‌کوین را 16% افزایش داد
توییت ایلان ماسک در مورد شیبا اینو قیمت این توکن جانبی داج‌کوین را ۱۶% افزایش داد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

شیبا اینو، نسخه فرعی داج‌کوین روز جمعه پس از توییت ایلان ماسک در مورد نامی که روی شیبا اینو خود می‌گذارد به بالاترین قیمت شش هفته گذشته رسید.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا ساعت ۷:۰۳ صبح به‌وقت شرق آمریکا در توییتی که برای ۵۷ میلیون فالوئر خود پست کرد نوشت «نام شیبا اینو من فلوکی خواهد بود.»

شیبا اینو در ساعت ۷:۲۳ دقیقه صبح به‌وقت شرق آمریکا مطابق گزارش CoinMarketCap به ۰.۰۰۰۰۰۷۹۰$ رسید که نشان‌دهنده افزایش ۱۶ درصدی پس از توییت ایلان ماسک است.

قیمت شیبا اینو آخرین بار ساعت ۹:۱۰ صبح به‌وقت شرقی ۰.۰۰۰۰۰۷۲۴$ بود.

سکه رمزنگاری شیبا اینو کمتر از یک سال پیش با الهام از کریپتوکارنسی باسابقه‌تر داج‌کوین پایه‌گذاری شد و حتی خود را «قاتل داج کوین» نامید. شیبا اینو طبق محتوای وب‌سایت خود «تجربه‌ای است در زمینه ایجاد جامعه غیرمتمرکز.»

این آلتکوین ازلحاظ سرمایه بازار ۲۸ امین کریپتوکارنسی با ارزش بازار است.

شیبا اینو به‌عنوان یک کریپتوکارنسی جدید هنگامی در عرصه جهانی مطرح شد که پایه‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در ماه مه ۵۰ تریلیون توکن شیبا اینو به ارزش ۱ میلیارد دلار را یکجا به صندوق مبتنی بر کریپتو کمک به مقابله با کووید-۱۹ در هندوستان اهداء کرد و ۹۰% از دارایی شیبا اینو خود را تنها ظرف چند روز بعد سوزاند.

ماسک به توییت زدن در مورد کریپتوکارنسی‌های مختلف از داج کوین گرفته تا بیت‌کوین معروف است. توییت‌های محرک بازار او موجب برانگیختن خشم سازمان‌های نظارتی، سرمایه‌گذاران و مدیران اجرایی بوده است.

به گزارش بلومبرگ، چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) پایه‌گذار و مدیرعامل بایننس (Binance) گفت درعین‌حال که ماسک آزاد است که هر چه می‌خواهد بگوید، کمی دوراندیشی هم خوب است.

چانگ‌پنگ ژائو در گردهمایی اقتصادی قطر گفت «من تصور می‌کنم که ایلان می‌خواهد آدم بامزه‌ای باشد اما باید متوجه باشد که توییت‌های او از قدرت به حرکت درآوردن بازار برخوردار است.» «من به او توصیه می‌کنم که کمی بیشتر مراقب باشد اما به‌هرحال او آزاد است.»

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا