جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

پیش‌بینی قیمت در ۲۰۲۵ : آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟

آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟

پیش‌بینی قیمت در ۲۰۲۵ : آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟

سکه شیبا اینو (SHIB) پس از اینکه داج‌کوین سکه رقیب موفق شد فهرست شدن در کوین‌بیس را به چنگ بیاورد، حالا در گیرودار تلاش‌ها برای ورود به Robinhood  توانسته است توجه زیادی به خود جلب کند.

قیمت این آلتکوین (رمزارز غیر بیت‌کوین) در سال ۲۰۲۱ تا به حال افزایش ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ درصدی داشته است اما هنوز قیمت معاملاتی آن در حد جزء کوچکی از یک دلار است.

چه قیمتی برای شیبا اینو در سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌شود و چه هنگام به قیمت ۱$ می‌رسد؟ پیش‌بینی قیمت در ۲۰۲۵ : آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟

پیش‌بینی قیمت در 2025 : آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟
پیش‌بینی قیمت در ۲۰۲۵ : آیا شیبا اینو (SHIB) داج‌کوین بعدی است؟

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

از میان کریپتوکارنسی‌های مبتنی بر الگوی مجازی، به نظر می‌رسد که شیبا نزدیک‌ترین رمزارز به داج‌کوین باشد. بنابراین، برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال جایگزین ارزان‌تری برای داج‌کوین هستند جذاب‌تر به نظر می‌رسد. زیرا راهی برای متنوع سازی دارایی‌های کریپتو مبتنی بر الگوی مجازی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 

آیا شیبا اینو می‌تواند پس از داج‌کوین نمونه موفقیت بعدی باشد؟

 

شیبا و داج‌کوین هر دو کریپتوکارنسی‌های دارای نقش‌مایه نژاد سگ هستند که ریشه در جوک‌های اینترنتی دارند. هر دو سکه رمزارز دارای جامعه نیرومندی از طرفداران هستند. با افزایش ۱۴،۰۰۰ درصدی در یک سال گذشته، داج‌کوین برای سرمایه‌گذاران یک نمونه موفقیت نامحتمل بود. آیا شیبا می‌تواند داج‌کوین بعدی باشد؟

موفقیت داج‌کوین می‌تواند تا حدودی به تاثیرگذاری آن بر عالم بشردوستی نسبت داده شود.

طرفداران داج‌کوین از این رمزارز مبتنی بر الگوی مجازی برای اهداء کمک به اهداف خیرخواهانه مانند حمایت مالی برای رساندن تیم جامائیکا به المپیک و رساندن یکی از راننده‌های مسابقات به رقابت‌های نسکار (NASCAR) استفاده کرده‌اند. این اقدامات خیرخواهانه آگاهی از کریپتو را افزایش داد و کاربران بیشتری به جمع سرمایه‌گذاران جذب کرد، که منجر به افزایش قیمت شد.

به‌طور مشابه سکه شیبا‌ اینو نیز کسب شهرت خود را با اثرگذاری در عالم بشردوستی آغاز کرد چنانکه بنیان‌گذار اتریوم ویتالیک بوترین از شیبا برای اهداء کمک به تلاش‌های مبارزه با کووید-۱۹ هندوستان استفاده کرد.

موفقیت داج‌کوین از رشد تبادلات و حمایت کارگزاران سرچشمه گرفته است. داج‌کوین در صرافی‌های کریپتو اصلی مانند کوین‌بیس، بایننس، هوبی و گیت پذیرفته شده است. داج‌کوین علاوه بر این از طریق کارگزاران رابین‌هود (Robinhood) و ای-تورو (eToro) نیز فراهم است.

شیبا شاهد حمایت‌های رو به رشد تبادل رمزارزی بوده و کارزاری نیز برای رساندن آن به رابین‌هود {کارگزار تخفیف‌داری که توسط بیش از  ۱۳ میلیون سرمایه‌گذار مورداستفاده قرار می‌گیرد} برپا شده است. اضافه شدن به کارگزاری رابین‌هود به‌طور گسترده‌ای شیبا را در معرض توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و به‌احتمال‌زیاد قیمت آن را بالا می‌برد.

بااین‌حال، مزیت اصلی برای داج‌کوین مدیرعامل تسلا ایلان ماسک است که شیبا فاقد آن است.

سازنده تریلیاردر خودروهای الکتریکی، DOGE را کریپتوکارنسی محبوب خود معرفی کرده است. ماسک تصور می‌کند که داج‌کوین می‌تواند به سیستم پرداخت کریپتو متعارف جهان تبدیل شود. پس از این که تسلا پرداخت از طریق بیت‌کوین را به دلایل زیست‌محیطی رد کرد، ماسک افشا کرد که در حال همکاری با توسعه‌دهندگان داج‌کوین برای بهبود کارایی تراکنشی آنها است.

 

پیش‌بینی قیمت شیبا‌اینو در سال ۲۰۲۵

 

سرمایه‌گذاران پس از اینکه شاهد فروش بسیار موفق سکه شیبا در سال ۲۰۲۱ بودند حالا می‌خواهند بدانند که این سکه رمزنگاری مبتنی بر الگوی مجازی در پنج سال آینده کجا خواهد بود. به عقیده والِت‌اینوستور (WalletInvestor) قیمت شیبا ظرف یک سال آینده به ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار خواهد رسید و ظرف پنج سال به ۰.۰۰۰۰۶۱ دلار دست خواهد یافت که از افزایش احتمالی ۶۲۰ درصدی حکایت دارد.

دیجیتال کوین پرایس (Digital Coin Price) انتظار دارد که قیمت شیبا با ۵۰ درصد افزایش از سطح فعلی، سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۵ دلار به پایان برساند. پیش‌بینی بلندمدت نشان می‌دهد که سکه شیبا در سال‌های آتی به‌طور یکنواخت افزایش خواهد یافت تا در سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار برسد، که حاکی از افزایش احتمالی ۲۴۵ درصدی است.

 

سکه SHIB تا چه اندازه می‌تواند افزایش یابد؟

 

سکه شیبا اینو در روز ۱۰ ماه مه به بالاترین قیمت تاریخی خود، ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار رسید. از آن پس در حدود ۸۰ درصد از اوج قیمت خود عقب‌نشینی داشته است. درعین‌حال، داج‌کوین نیز به بالاتری قیمت تاریخی ۰.۷۴ دلار رسید و پس از آن ۵۰ درصد عقب‌نشینی کرد.

 

آیا سکه SHIB می‌تواند به ۱$ برسد؟

 

طرفداران رمزارز شیبا مشتاقند که شاهد رسیدن SHIB به ۱$ دلار باشند که همان قیمت هدف‌گذاری شده‌ای است که جامعه DOGE به دنبال رسیدن به آن هستند.

شیبا در قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار برای رسیدن به ۱$ باید ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ درصد افزایش یابد. این آلتکوین از اوایل ژانویه تا به حال از چنین سطح افزایش قیمتی برخوردار بوده است که بر افزایش قیمت ماهانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ درصد دلالت دارد.

اگر شیبا همین سطح رشد قیمت را حفظ کند، در سال ۲۰۲۱ می‌تواند به ۱$ برسد.

با این حال، اگر با نرخ ماهانه ۲۰ درصد رشد کند، نیازمند پنج سال زمان برای رسیدن به هدف قیمت ۱$ دلار است که به اوایل ۲۰۲۵ اشاره دارد.

 

اضافه شدن SHIB به فهرست کوین‌بیس

 

کوین‌بیس همچنان بزرگترین صرافی کریپتو است که هنوز سکه شیبا اینو را به فهرست خود اضافه نکرده است.

بایننس، هوبی و گیت در حال حاضر از شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند. کوین‌بیس معمولاً کریپتوکارنسی‌های جدید را پشتیبانی نمی‌کند.

افزوده شدن اخیر داج‌کوین به این صرافی کریپتو و وعده سرعت بخشیدن به پشتیبانی از دارایی‌های جدید موجب امیدواری طرفداران شیبا شده است که این آلتکوین نیز می‌تواند به‌زودی به فهرست بیس‌کوین اضافه شود.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا