جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA ائتلاف پناهگاه افریقایی پن شد

توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA شد

توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA ائتلاف پناهگاه افریقایی پن شد

اورِگون، پورتلند، ۷ جون ۲۰۲۱ / ائتلاف پناهگاه افریقایی پن (PASA) بزگترین ائتلاف مرکز حیات‌وحش در افریقا با افتخار اعلام می‌دارد که توکن FEG {همه گوریل‌ها را تغذیه کنید} که یک پروژه کریپتوکارنسی است در حال حاضر رسماً اسپانسر این سازمان است.

مبلغی بیش از ۱.۱ میلیون دلار به‌صورت کریپتوکارنسی در کیف پول دیجیتال PASA تأمین‌شده است و سازمان ماهیانه مبالغی از این بودجه را دریافت خواهد کرد. توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA ائتلاف پناهگاه افریقایی پن شد

توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA ائتلاف پناهگاه افریقایی پن شد
توکن FEG به‌ طور رسمی اسپانسر PASA ائتلاف پناهگاه افریقایی پن شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

گِرِگ تالی (Gregg Tully) مدیر اجرایی ائتلاف پناهگاه افریقایی پن PASA گفت «بیش‌ از اندازه از داشتن توکن FEG به‌عنوان اسپانسر خوشحال هستیم.» «تعهد آنها به رفاه و سلامت «نخستی‌سانان» ستایش برانگیز است و اقدام آنان راه تازه‌ای برای حمایت از تلاش‌های محافظت از طبیعت را به نمایش می‌گذارد. ما از اینکه همراه آنان وارد این فضای جدید می‌شویم بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

در حال حاضر PASA کریپتوکارنسی را به ترکیب مالی خود اضافه کرده است که در ادامه شامل اهداء کمک‌های مالی حمایتگران و وام‌های بلاعوض سازمان‌های نیکوکار نیز خواهد بود.

تقریباً ۸۸ درصد از هر دلار اهداء شده به PASA مستقیماً به برنامه‌هایی اختصاص می‌یابد که از اعضاء حمایت می‌کند و سرنوشت میمون‌های بزرگ و سایر میمون‌ها را که در کشمکش برای بقا هستند را متحول خواهد کرد.

پس از سالی که در آن پاندمی کووید-۱۹ منابع ۲۳ عضو پناهگاه PASA در افریقا را ویران کرد، سازمان به نیاز خود برای متنوع سازی جریان‌های درآمدی واقف شد و پس از یک دوره ارزیابی‌های دقیق موافقت‌نامه خود با توکن FEG را رسمیت بخشید.

کالین کیسی (Collin Casey) سخنگوی توکن FEG گفت «FEG علامت اختصاری عبارت (همه گوریل‌ها را تغذیه کنید) است.» «بنابراین با توجه به شبکه‌های گسترده پناهگاه‌ها و مراقبان ماهری که هزاران میمون بزرگ و میمون معمولی را نجات داده‌اند و توان‌بخشی کرده‌اند، طبیعی است که ما اسپانسر PASA باشیم. ما می‌خواهیم که بازی را به نفع «نخستی‌سانان» افریقا تغییر بدهیم و می‌دانیم که به کمک PASA می‌توانیم این کار را انجام دهیم.»

تالی گفت «فعالیت و تلاش برای محافظت از نخستی‌سانان افریقایی پیچیده و هزینه‌بر است»، «و مستلزم نوآوری برای توسعه راه‌حل‌هایی است که برای هر دو جمعیت حیات‌وحش مناسب باشد. به همین دلیل است که حمایت FEG تا این اندازه برای ما ارزشمند است. به‌هیچ‌وجه وقتی برای تلف کردن باقی نمانده است. ما نمی‌توانیم اجازه بدهیم که این حیوانات شگفت‌انگیز تحت نظارت ما منقرض شوند.»

نکات مختصر:

  • توکن FEG درحالی‌که بر بازتعریف و متحول کردن چگونگی عملکرد دارایی‌های غیرمتمرکز (DeFi) تمرکز دارد، نیرومندترین اکوسیستمی که تابه‌حال طراحی شده است را به‌منظور پشتیبانی از پیشرفت‌های بسیار ضروری برای DeFi فراهم می‌کند.

  • توکن FEG در حال حاضر دارای سرمایه بازار ۵۳۶ میلیون دلار است.

  • توکن FEG اولین کریپتوکارنسی است که به‌طور رسمی اسپانسر PASA می‌شود. این سازمان از تحقیقات و درخواست اطلاعات توسط سایر پروژه‌های کریپتو استقبال می‌کند.

  • اعضای پناهگاه PASA بیش از ۳۰۰۰ میمون بزرگ و میمون‌های دیگر را نجات داده‌اند و خدمات توان‌بخشی و مراقبت طولانی برای آنها فراهم کرده‌اند. در سال ۲۰۲۰ پناهگاه PASA بیش از ۲۵۰ مورد از نخستی‌سانان را نجات دادند.

گوریل  گوریل  گوریل

مرکز حیات‌وحش افریقا  گوریل گوریل گوریل     مرکز حیات‌وحش افریقا    مرکز حیات‌وحش افریقا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا