ایرانجدیدترین اخبارجهان

سناتور گراهام هشدار داد : بازگشت آمریکا به برجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای می شود

گراهام: بازگشت آمریکا به برجام باعث رقابت تسلیحات هسته‌ای میشود

سناتور گراهام هشدار داد : بازگشت آمریکا به برجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای می شود

لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری خواه کنگره آمریکا با ابراز نگرانی در مورد نحوه مذاکره دولت جدید آمریکا با ایران نسبت به بازگشت کشورش به برجام هشدار داد و آنرا موجب بروز رقابت هسته ای در خاورمیانه خواند. سناتور گراهام هشدار داد : بازگشت آمریکابه برجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای می شود

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

لیندسی گراهام که اخیرا سفری به اسرائیل داشته در بازگشت از این سفر با اشاره به نگرانی عمیق و گسترده مقامات اسرائیلی از بازگشت آمریکا به برجام گفت : تمام جناح ها از راست گرفته تا میانه و چپ در اسرائیل نگران نتیجه توافقات هسته ای ایران هستند و هیچ علاقه ای به برجام ندارند.

گراهام با تاکید بر اینکه ورود آمریکا به برجام مقدمه ایجاد رقابت های هسته ای در خاورمیانه است اظهار داشت: ما باید بدانیم با بازگشت مان به برجام موجب می شویم اعراب و اسرائیل هم به سراغ غنی سازی بروند و یک مسابقه تسلیحات راه می افتد چراکه آنها نمی توانند در مقابل اقدامات هسته ای ایران کوتاه بیایند. سناتور گراهام هشدار داد : بازگشت آمریکا بهبرجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای می شود

سناتور گراهام هشدار داد : بازگشت آمریکا به برجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای می شود
سناتور گراهام هشدار داد : بازگشتآمریکا بهبرجام موجب رقابت تسلیحاتی هسته ای 

گفتگوهای غیرمستقیم با ایران

 

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز درباره تلاش های دولت بایدن برای احیای برجام گفت : هدف نهایی ما اطمینان از شدیدترین نظارت‌ها و راستی آزمایی بر آن است. این همان کاری است که برجام ۲۰۱۵ انجام داد و برای ما وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد : البته ما با کمک متحدان و شرکای مان در مورد روش‌های بازگشت به مفاد برجام ۲۰۱۵ با ایران گفتگوهای غیرمستقیم داشته ایم.

پرایس با تاکید بر اینکه دور ششم مذاکرات هم قرار است برگزار شود اظهار داشت : واقعیت این است که ما در مذاکرات پیشرفت کرده‌ایم و من فکر می کنم تقریباً هر انتظاری وجود دارد که نتایج دورهای آینده مذاکرات فراتر از آن چیزی که هست، باشد.

او با تاکید بر وجود چالش های این مذاکرات بیان کرد : همچنان این سوال وجود دارد که آیا همه طرف ها برای از سرگیری برجام مصصم هستند؟  

سناتور ارشد جمهوری خواه        سناتور ارشد جمهوری خواه        سناتور ارشد جمهوری خواه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا