جدیدترین اخبارجهان

انگلیسی ها امسال بیشتر چه نام هایی را برای نوزادانشان انتخاب کرده اند؟

محمد، نوح و آریا در میان پرطرفدارترین نام‌های کودکان در انگلیس

انگلیسی ها امسال بیشتر چه نام هایی را برای نوزادانشان انتخاب کرده اند؟

نگاهی به محبوب ترین نام های نوزادان انگلیسی در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد تاحدی سلیقه تازه والدین انگلیسی نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است.

بنابر اعلام مرکز کودکان انگلیس، برای اولین بار نام لیلی در شش‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در رتبه نخست انتخاب والدین قرار گرفته و نام اولیویا را که از سال ۲۰۱۵ (بجز ۲۰۲۰) در صدر بوده را به رتبه سوم تنزل داده است.

در بین نام های دخترانه نام سوفیا، رقیب دیرین اولیویا نیز در رتبه دوم این رده بندی قرار گرفته است.

در بین نام های پسرانه نیز بر اساس رده بندی شش ماهه نخست سال ۲۰۲۲، نام‌های آریا و آیوی، پس از، از میدان بیرون کردن نام های الا و رزی از فهرست نام های برتر نوزادان، جدیدترین نام‌هایی هستند که در رتبه ‌های هشتم و نهم محبوب ترین نام نوزادان قرار گرفتند.

در بین نام پسران، نام های محمد و نوح [نوا] در رتبه ‌های اول و دوم و جک به رتبه ششم این رده بندی راه پیدا کرده و رتبه سوم سابق اولیور که اکنون به رتبه ششم تنزل کرده را گرفته است.

فردی و هری نیز از رده بندی ده نام برتر این رده بندی خارج شده اند و جای خود را به نام های جدید اتان و اسکار در رتبه های هشتم و نهم داده اند.

پنج نام محبوب نوزادان پسر در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۲ عبارتند از :

محمد

نوح

جک

تئو

لئو

پنج نام محبوب نوزادان دختر در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۲ عبارتند از :

لیلی

سوفیا

اولیویا

آملیا

آوا

نگاهی به محبوب ترین نام های نوزادان انگلیسی در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد تاحدی سلیقه تازه والدین‌انگلیسی نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است.  پرطرفدار ترین نام ها  پرطرفدار ترین نام ها  پرطرفدار ترین نام ها  دختران انگلیسی    دختران انگلیسی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا