جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد

پی‌پل قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان امکان پذیر میکند

مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد

خوزه فرناندز دی پونته (Jose Fernandez da Ponte)، می‌گوید، «ما می‌خواهیم که مشتریان بتوانند که رمزارزی را که از طریق ما تهیه‌کرده‌اند به مقصد موردنظرشان انتقال دهند.» مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

ریاست بخش بلاک چین شرکت عظیم خدمات پرداخت جهانی پی‌پَل قصد دارد که امکان انتقال رمزارز به کیف پول طرف ثالث را فراهم کند.

خوزه فرناندز دی پونته که روز چهارشنبه در کنفرانس اجماع ۲۰۲۱ کوین‌دسک سخنرانی می‌کرد، به مجری برنامه جف جان رابرتز گفت که قابلیت انتقال رمزارز در حال توسعه است. در حال حاضر پی‌پَل اجازه نمی‌دهد که کاربران موجودی رمزارز خود را به خارج از این پلتفرم جابه‌جا کنند، اگرچه از اکتبر ۲۰۲۰ امکان خرید بیت کوین و سایر رمزارزها را فراهم کرده است. مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد

مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد
مدیرعامل پی‌پل گفت قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را برای مشتریان فعال خواهد کرد

دی پونته گفت، «ما می‌خواهیم این پلتفرم تا جایی که امکان دارد باز باشد و می‌خواهیم برای مشتریان خود حق انتخاب فراهم کنیم، قابلیتی که مشتریان بتوانند به‌وسیله آن به هر شیوه‌ای که تمایل دارند پرداخت انجام دهند.» «مشتریان می‌خواهند که رمزارز خود را به پلتفرم ما انتقال دهند تا بتوانند از آن در تجارت استفاده کنند، و ما می‌خواهیم که آنها امکان انتقال رمزارزی را که از طریق ما تهیه‌کرده‌اند به مقصد مورد انتخاب خود داشته باشند.»

پونته گفت شرکت پی‌پل به‌طور متوسط هر دو ماه قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد، بااین‌حال مشخص نیست که قابلیت برداشت و انتقال رمزارز از چه هنگامی فعال خواهد شد.

 

سکه دیجیتال پی‌پل (PayPalCoin

 

در پاسخ به شایعه‌ای در مورد قصد پی‌پل برای راه‌اندازی استیبل‌کوین یا ارز دیجیتال باثبات، دی پونته هیجان چندانی نشان نداد و گفت که «حالا خیلی زود است.»

رابرتز سردبیر اجرایی سایت خبری دیکریپت (Decrypt)، درباره خبر دیدار معاون ریاست پی‌پل با مدیران بانک‌های مرکزی در سراسر جهان حول محور ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی (CBDCs) از دی پونته سئوال کرد.

دی پونته در این خصوص گفت، «کاملاً منطقی است که بانک‌های مرکزی در آینده توکن‌های مخصوص خود را ایجاد کنند.» اما با دیدگاهی که معتقد است تنها یکی از استیبل‌کوین‌ها یا ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی رایج و غالب خواهد بود، مخالفت کرد.

«گاهی اوقات ما بحث را بر اساس تقابل CBDCs (ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی) و استیبل‌کوین‌ها (ارزهای دیجیتال باثبات) تعیین موضع می‌کنیم، اما چنین بحثی تا اندازه‌ای یک بحث کاذب و ساختگی است.» هیچ نوع جایگزینی بین این دو نیست. از نظر ما بین این دو ارز دیجیتال همزیستی وجود خواهد داشت.

طبق تجربیات دی پونته، بانک‌های مرکزی دو اولویت دارند: ثبات مالی و دسترسی همگانی.

از نظر او شیوه‌های بسیار متعددی برای دستیابی به ثبات ارزهای دیجیتالی، نه‌تنها از طریق پشتوانه‌گذاری پول سنتی بلکه از طریق پشتوانه‌گذاری یک CBDC برای یک استیبل‌کوین وجود دارد.

طبق نظر دی پونته ارزهای دیجیتال می‌توانند به گسترش دسترسی به سیستم مالی کمک کنند. پونته گفت یکی از شهرستان‌های کوچک در کالیفرنیا در نزدیکی محل زندگی او، «برهوت بانکداری» است: هیچ شعبه فیزیکی در آن اطراف نیست. او اشاره کرد که ممکن است عدم وجود شعبه بانک در دنیایی که CBDC ها در سراسر چنین شهرستان کوچکی رایج باشند اهمیتی نداشته باشد.

اما دی پونته تصریح کرد که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. «درباره موضوع CBDC ها، پاورپوینت‌های زیادی تهیه‌ شده است، اما کدهای چندانی برای آن نوشته نشده است.»

 

چک حقوق در صندوق نامه

 

پونته گفت که از نظر او هنگامی‌که وقت آن فرا برسد مؤسسات مالی مانند پی‌پل روشی طبیعی برای توزیع CBDC‌ها نزد عموم مردم هستند.

در طول پاندمی دشواری بالقوه این چالش‌ها هنگامی به چشم آمد که برخی از مردم مجبور بودند چک‌های حمایتی را از طریق پست دریافت کنند و برای نقد کردن آن لازم بود مسافتی را تا یکی از شعبه‌های فیزیکی بانک طی کنند. پونته گفت «به نظرم ما می‌توانیم عملکرد بهتری نسبت به شیوه پستی داشته باشیم.»

از نظر دی پونته، ارزهای دیجیتال هنوز آمادگی کافی برای ارائه کاهش جدی کارمزد پرداخت برای مردم سراسر جهان را ندارند. برآورد ۲% او از پذیرش جهانی کاملاً ناکافی است. «اما نرخ پذیرش ۱۰ درصدی ارزهای دیجیتال در جهان نقطه‌ای است که شرایط جذاب می‌شود و فرایند پذیرش ارزهای دیجیتال به فراتر از پیشگامان اولیه پذیرش آن گسترش می‌یابد.»

پی‌پل در ماه نوامبر معاملات رمزارزهای منتخب را برای مشتریان ایالات‌متحده افتتاح کرد و از ماه مارس ارائه قابلیت پرداخت برای کالا و خدمات به‌ وسیله رمزارز را آغاز نمود.

شرکت پی‌پل نتایجی بهتر از حد انتظار را برای سه‌ماهه نخست سال خود گزارش کرد، درحالی‌که درآمدهای تعدیل‌شده ۲۲.‌۱ تریلیارد دلاری شرکت، متوسط برآوردهای تحلیلگران با رقم ۰۱.‌۱ تریلیارد دلار را پشت سر گذاشت.

این دومین دوره نتایج درآمدی بود که شامل خدمات خرید و فروش رمزارز پی‌پل بود. شرکت پی‌پل گفته بود که مشتریانی که از طریق پلتفرم پی‌پل رمزارز خریده بودند دو برابر بیشتر از دوران قبل از خرید رمزارز به اکانت پی‌پل خود وارد می‌شدند.

خوزه فرناندز دی پونته      خوزه فرناندز دی پونته    خوزه فرناندز دی پونته

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا