انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سرقت از جواهرفروشی در ریچموند هیل

پلیس به دنبال سارقان طلا فروشی

سرقت از جواهر فروشی آزادی در ریچموند هیل

پلیس منطقه یورک در شمال تورنتو روز شنبه به دلیل سرقت از یک جواهر فروشی در مرکز خرید هیل‌کرست حضور پیدا کرد.

سرقت از جواهر فروشی آزادی در ریچموند هیل
سرقت از جواهر فروشی آزادی در ریچموند هیل

مأموران گفتند که گزارش سرقت از جواهر فروشی آزادی واقع در شماره ۹۳۵۰ خیابان یانگ در ریچموند هیل، در مرکز خرید هیل‌کرست را روز شنبه ۶ ژانویه ۲۰۲۴ در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر دریافت کردند.

در پی گزارش، اولین گروه پلیس به محل رسید و ماموران تأیید کردند که جواهر فروشی آزادی مورد سرقت قرار گرفته و چندین سارق از محل متواری شده‌اند.

پلیس گفت هیچ آسیب بدنی و جانی گزارش نشده است.

پلیس در بیانیه‌ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که افسران تا زمانی که جنایت را بررسی می کنند در محل خواهند ماند.

این آخرین مورد از یک رشته سرقت از جواهر فروشی است که در منطقه تورنتو بزرگ و شهرهای اطراف در چند هفته گذشته رخ داده است.

روز چهارشنبه، تصاویر ویدئویی تکان دهنده یک دزدی را در یک جواهر فروشی در استراتفورد، انتاریو نشان داد.

در دسامبر ۲۰۲۳، یک جواهر فروشی در برمپتون و یکی دیگر در اسکاربرو مورد سرقت قرار گرفت.

پلیس یورک از هر کسی که اطلاعاتی در مورد سرقت از جواهر فروشی آزادی واقع در مرکز خرید هیل کرست دارد، می‌خواهد که با پلیس تماس بگیرد.

 طلا فروشی آزادی در ریچموند هیل     طلا فروشی آزادی در ریچموند هیل     طلا فروشی آزادی در ریچموند هیل    هیل کرست مال  هیل کرست مال    هیل کرست مال    هیل کرست مال    هیل کرست مال    مأموران گفتند که گزارش سرقت از جواهرفروشی آزادی واقع در شماره ۹۳۵۰ خیابان یانگ در ریچموند هیل، در مرکز خرید هیل‌کرست را روز شنبه ۶ ژانویه ۲۰۲۴ در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر دریافت کردند. در پی گزارش، اولین گروه پلیس به محل رسید و ماموران تأیید کردند که جواهرفروشی آزادی مورد سرقت قرار گرفته و چندین سارق از محل متواری شده‌اند. پلیس گفت هیچ آسیب بدنی و جانی گزارش نشده است. پلیس در بیانیه‌ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که افسران تا زمانی که جنایت را بررسی می کنند در محل خواهند ماند. این آخرین مورد از یک رشته سرقت از جواهر فروشی است که در منطقه تورنتو بزرگ و شهرهای اطراف در چند هفته گذشته رخ داده است. روز چهارشنبه، تصاویر ویدئویی تکان دهنده یک دزدی را در یک جواهر فروشی در استراتفورد، انتاریو نشان داد. در دسامبر ۲۰۲۳، یک جواهر فروشی در برمپتون و یکی دیگر در اسکاربرو مورد سرقت قرار گرفت. پلیس یورک از هر کسی که اطلاعاتی در مورد سرقت از جواهر فروشی آزادی واقع در مرکز خرید هیل کرست دارد، می‌خواهد که با پلیس تماس بگیرد.  سرقت از طلا فروشی 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا