جدیدترین اخبارکانادا

۲ کودک و ۱بزرگسال در آتش سوزی خانه در مارکهام مجروح شدند

آتش‌سوزی خانه در مارکهام: ۲ کودک و ۱ بزرگسال مجروح شدند

آتش سوزی خانه در مارکهام: ۲ کودک و ۱ بزرگسال مجروح شدند

صبح یکشنبه دو کودک و یک بزرگسال در آتش سوزی خانه ای در مارکهام مجروح شدند.

پلیس منطقه ای یورک اعلام کرد آتش نشان ها طی گزارشی از آتش سوزی ساختمانی در خیابان Bur Oak بین Kennedy Road و William Berczy Road حدود ساعت ۱۱ به محل اعزام شدند.

وقتی آتش نشان ها به محل رسیدند، دود و شعله های آتش در فضای خانه و اطراف کاملا پراکنده شده بود.

پلیس اعلام کرد که یک پسر ۱۴ ساله و یک دختر ۶ ساله به بیمارستان SickKids منتقل شده اند. همچنین یک زن با مصدومیت جدی به یک مرکز تروما منتقل شد.

آسیب زیادی به ساختمان وارد شده است.

به دنبال این حادثه دفتر آتش نشانی مارشال فراخوانده شد.

تحقیقات در مورد علت این حریق صورت خواهد گرفت.

آتش‌سوزی خانه در مارکهام: ۲ کودک و ۱بزرگسال مجروح شدند صبح یکشنبه دو کودک و یک بزرگسال در آتش سوزی خانه ای در مارکام مجروح شدند. پلیس منطقه ای یورک اعلام کرد آتش نشان ها طی گزارشی از آتش سوزی ساختمانی در خیابان Bur Oak بین Kennedy Road و William Berczy Road حدود ساعت ۱۱ به محل اعزام شدند. وقتی آتش نشان ها به محل رسیدند، دود و شعله های آتش در فضای خانه و اطراف کاملا پراکنده شده بود. پلیس اعلام کرد که یک پسر ۱۴ ساله و یک دختر ۶ ساله به بیمارستان SickKids منتقل شده اند. همچنین یک زن با مصدومیت جدی به یک مرکز تروما منتقل شد. آسیب زیادی به ساختمان وارد شده است. به دنبال این حادثه دفتر آتش نشانی مارشال فراخوانده شد. تحقیقات در مورد علت این حریق صورت خواهد گرفت. آتش سوزی خانه در مارکهام: ۲ کودک و ۱بزرگسال مجروح شدند آتش‌سوزی خانه در مارکهام: ۲ کودک و ۱بزرگسال مجروح شدند

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا