کملوپس _ بریتیش کلمبیا : پلیس IIO بریتیش کلمبیا در حال بررسی یک حادثه است که در آن پلیس در پاسخ به دریافت یک گزارش دروغین سه شنبه شب با یکی از شهروندان کملوپس درگیر و منجر به مجروح شدن وی شده است. به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ طبق اخبار منتشر شده از پلیس کانادا، گزارشی مبنی بر درگیری و نزاع در بلوک ۱۰۰۰ خیابان نیوتن کملوپس حوالی ساعت ۱۰:۴۵ شب دریافت شد.

کملوپس _ بریتیش کلمبیا : پلیس IIO بریتیش کلمبیا در حال بررسی یک حادثه است که در آن پلیس در پاسخ به دریافت یک گزارش دروغین سه شنبه شب با یکی از شهروندان کملوپس درگیر و منجر به مجروح شدن وی شده است. به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ طبق اخبار منتشر شده از پلیس کانادا، گزارشی مبنی بر درگیری و نزاع در بلوک 1000 خیابان نیوتن کملوپس حوالی ساعت 10:45 شب دریافت شد.

کملوپس _ بریتیش کلمبیا : پلیس IIO بریتیش کلمبیا در حال بررسی یک حادثه است که در آن پلیس در پاسخ به دریافت یک گزارش دروغین سه شنبه شب با یکی از شهروندان کملوپس درگیر و منجر به مجروح شدن وی شده است.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ طبق اخبار منتشر شده از پلیس کانادا، گزارشی مبنی بر درگیری و نزاع در بلوک ۱۰۰۰ خیابان نیوتن کملوپس حوالی ساعت ۱۰:۴۵ شب دریافت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا