انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ ظرف چند ماه گذشته خبر داد

انتاریو از آمار بی سابقه موارد کووید-۱۹ ظرف هفت ماه گذشته خبر داد که برآورد می شود ۸۰ درصد از موارد ابتلا ناشی از واریانت اومیکرون باشد

انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ ظرف چند ماه گذشته خبر داد

انتاریو روز چهارشنبه با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار روزانه موارد کووید-۱۹ ظرف چند ماه گذشته در این استان خبر داد. انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ ظرف چند ماه گذشته خبر داد

آخرین بار که تعداد موارد کووید-۱۹ در انتاریو تا این حد افزایش یافته بود روز ۲۱ ماه می بود که ۱،۸۹۰ مورد جدید ابتلا در این روز ثبت شد. گزارش روز چهارشنبه میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان گزارش شده را تقریباً به ۱،۵۱۴ مورد می رساند.

از میان موارد جدید بیماری تعداد ۱،۰۴۶ نفر کاملاً واکسینه بودند، ۳۹ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند و ۶۵۲ نفر نیز غیر واکسینه بودند. وضعیت واکسیناسیون مابقی مبتلایان اعلام نشده است.

در بیمارستان های استان ۳۵۷ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ بستری شده اند که از این میان ۱۱۹ نفر از بیماران غیر واکسینه هستند و ۱۱ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. وضعیت واکسیناسیون ۱۴۳ بیمار نامشخص است.

علاوه بر این از میان ۱۵۴ بیمار کووید-۱۹ بستری در ICU تعداد ۷۸ نفر غیر واکسینه و ۳۰ نفر کاملاً واکسینه هستند و ۳ نفر نیز تنها یک دوز تزریق کرده اند. وضعیت واکسیناسیون ۴۳ نفر باقیمانده نیز نامشخص است.

آزمایشگاه های سراسر انتاریو ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴۴،۷۲۶ تست را پردازش کرده اند که به گفته وزارت بهداشت نرخ مثبت شدن تست ها در استان را به ۶ درصد رسانده است؛ این رقم نسبت به ۶.۶ درصد نرخ مثبت شدن در روز قبل کاهش داشته است.

از ابتدای پاندمی تا به حال در استان انتاریو ۶۳۶،۹۲۰ مورد کووید-۱۹ دارای تائید آزمایشگاهی شامل ۶۱۴،۱۶۱ مورد بهبودی و ۱۰،۰۹۳ مورد فوت شناسایی شده که از این رقم ۹ مورد فوت روز گذشته گزارش شده است.

سازمان بهداشت عمومی انتاریو در گزارش جدیدی برآورد کرده است که از تاریخ ۱۳ دسامبر بیش از ۸۰ درصد از موارد ابتلا در استان ناشی از واریانت اومیکرون بوده است. انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ 

انتاریو با ثبت 1،808 مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-19 ظرف چند ماه گذشته خبر داد
انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ خبر داد

موارد ابتلا کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های استان شناسایی شده اند؟

 

طبق داده های منتشر شده توسط دولت اغلب موارد گزارش شده در روز چهارشنبه در تورنتو (۳۴۳)، منطقه یورک (۱۴۹)، کینگستون (۱۳۴) و منطقه پیل (۱۳۲) گزارش شده اند.

سایر مناطقی که آمار بالای موارد ابتلا به کووید-۱۹ گزارش کرده اند شامل اتاوا (۱۱۷)، سیمکو مسکوکا (۱۱۴)، منطقه هالتون (۱۱۲) و همیلتون (۸۶) است.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸۴ مورد ابتلای دیگر نیز در مدارس انتاریو شناسایی شد. آمار مبتلایان در مدارس شامل ۳۴۳ نفر از دانش آموزان و ۳۴ نفر از کارکنان است. اطلاعاتی در مورد ۷ مورد باقیمانده ارائه نشده است.

بیش از ۲۲ درصد از ۴،۸۴۴ مدرسه در انتاریو حداقل یک مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید را گزارش کرده اند و تقریباً یک درصد از مدارس استان به همین دلیل تعطیل شده اند. انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹

انتاریو با ثبت 1،808 مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-19 ظرف چند ماه گذشته خبر داد
انتاریو با ثبت ۱،۸۰۸ مورد ابتلا جدید از بالاترین آمار موارد کووید-۱۹ خبر داد

آخرین آمار واکسیناسیون

آخرین آمار کووید-۱۹        آخرین آمار کووید-۱۹            آخرین آمار کووید-۱۹

با گذشت یک سال از پیاده سازی استراتژی واکسیناسیون کووید-۱۹ انتاریو در حال حاضر ۹۰.۳ درصد از شهروندان بزرگ‌تر از ۱۲ سال حداقل یک دوز واکسن تزریق کرده اند و ۸۷.۷ درصد نیز هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند و کاملاً واکسینه محسوب می‌شوند.

بیش از ۲۴،۷۱۱،۷۰۰ دوز واکسن ظرف ۱۲ ماه گذشته تزریق شد که از این رقم ۱۲۷،۶۱۳ دوز تنها در روز سه شنبه تزریق شده است.

نخست وزیر داگ فورد قرار است در ساعات پایانی بعد از ظهر امروز در حالی که تنها چند روز از باز شدن امکان تزریق دوز تقویتی برای افراد بزرگ‌تر از ۵۰ سال می گذرد، آخرین تحولات استراتژی واکسن تقویتی کووید-۱۹ انتاریو را اعلام کند. آخرین آمار واکسیناسیون    آخرین آمار واکسیناسیون      آخرین آمار واکسیناسیون        آخرین آمار واکسیناسیون

داگ فورد   واریانت اومیکرون    داگ فورد     واریانت اومیکرون    داگ فورد        واریانت اومیکرون  داگ فورد آخرین آمار کووید-۱۹    آخرین آمار کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا