جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد   

شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد   

  • قیمت شیبا اینو در حال تشکیل شانه راست الگوی سر و شانه معکوس چندین هفته‌ای است.

  • منحنی متشکل از ۲۰۰ میانگین متحرک ساده چهارساعته SHIB مسطح شده است، که نشان‌دهنده کاهش  سرعت حرکت نزولی است.

  • الگو (pattern).

  • این کریپتوکارنسی تازه‌کار نیازمند ۳۸% سود برای راه‌اندازی الگوی جدید حاکم است. پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد   

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با 80% بازگشت سرمایه پاداش دهد   
 شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

قیمت شیبا اینو اوایل این هفته پایین‌ترین سطح قیمت در ۱۹ ماه مه را دوباره تست کرد اما پیش از تست مجدد پایین‌ترین سطح قیمت ۱۱ ماه جون دوباره به روند صعودی برگشت و به‌ این‌ ترتیب پایین‌ترین نقطه الگوی سر و شانه معکوس احتمالی را تشکیل داد.

بازگشت قیمت ادامه‌دار شیبا اینو غیرقطعی و همراه با تردید بوده است که نشان‌دهنده یک اصلاح قیمت (pullback) ملایم پیش از آغاز رالی افزایشی به سمت خط گردن الگوی سر و شانه است.

درحالی‌که دو میانگین متحرک چهارساعته در حال تعقیب و پرسه در اطراف قیمت هستند، شکیبایی و انتظار برای تشکیل شانه راست الگوی سر و شانه روی این نمودار توصیه می‌شود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با 80% بازگشت سرمایه پاداش دهد   
پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: شاید SHIB شکیبایی را با ۸۰% بازگشت سرمایه پاداش دهد

قیمت شیبا اینو هنوز فاقد نوسان لازم برای قطعی شدن یک پیشروی به سمت بالا است

 

قیمت شیبا اینو تا ۴۰% نسبت به بالاترین سطح قیمت ۱۵ ماه جون به مبلغ ۰.۰۰۰۰۰۹۸۶$ ریزش کرد و در ۲۲ ماه جون پس از سقوط شدید در اثر موج فروش زیر قیمت که گریبان گیر مجموعه بازار کریپتوکارنسی شده بود تا ۰.۰۰۰۰۰۵۶۰$ پایین آمد.

توکن SHIB موفق شد که خود را در سطح پایین‌ترین قیمت ۱۱ ماه جون حفظ کند و به‌این‌ترتیب یک نقطه برای تشکیل شانه راست در الگوی واضح سر رو شانه معکوس ثبت کرد.

هدف تغییر قیمت اندازه‌گیری شده این الگو برابر است با ۰.۰۰۰۰۱۷۳۰$ که معادل ۸۲% افزایش از خط گردن روی الگو و تقریباً رسیدن به سطح فیبوناچی اصطلاحی ۳۸.۲% مربوط به سقوط قیمت ماه مه با ۰.۰۰۰۰۱۷۵۴$ است.

برای رسیدن به خط گردن روی نمودار که برابر است با ۰.۰۰۰۰۰۹۴۵$ قیمت شیبا اینو باید رالی افزایشی را تا نزدیک به ۴۰% ادامه دهد و بر سطح مقاومت تشکیل‌شده توسط منحنی کاهشی ۵۰ میانگین متحرک ساده چهارساعته در ۰.۰۰۰۰۰۷۳۱$ و منحنی ۲۰۰ میانگین متحرک ساده چهارساعته در ۰.۰۰۰۰۰۷۹۲$ غلبه کند.

برای سرمایه‌گذاران ناشکیبای SHIB زمان انتظار برای تحقق چنین افزایش قیمتی طولانی است اما شانس موفقیت معامله‌گر را تقویت خواهد کرد.

افزایش قیمت شیبا اینو به بالاتر از خط گردن با سطح مقاومت تشکیل‌شده در ۰.۰۰۰۰۱۰۴۸$ مواجه خواهد شد و سپس با سطح مقاومتی مواجه خواهد شد که حاصل ادغام بالاترین قیمت ۲۴ ماه مه به مبلغ ۰.۰۰۰۰۱۲۰۴$ و بالاترین قیمت ۲۰ ماه مه به مبلغ ۰.۰۰۰۰۱۲۱۴$ است.

توجه به این نکته مهم است که سایر کریپتوکارنسی ها همچون XRP و ZIL نیز پیش از ارائه بازگشت سرمایه هنگفت به سرمایه‌گذاران، الگوهای سر و شانه معکوس را تشکیل داده‌اند، البته با ردپای* بزرگ‌تر.

*چارت ردپا یا Footprint نوعی از چارت کندل‌استیک است که علاوه بر قیمت، اطلاعات بیشتر مانند حجم معاملاتی و جریان معامله را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.

امروز به نظر می‌رسد که بازگشت قیمت از پایین‌ترین نقطه شانه سمت راست از نوع اصلاحی باشد که کنج* بالاتری را روی حجم معاملاتی بسیار سبک‌تری ایجاد کرده است و احتمالاً نشان می‌دهد که ضعف قیمت شیبا‌ اینو هنوز پشت سر گذاشته نشده است. درصورتی‌که اصلاح قیمت اشاره‌شده صحت داشته باشد، ممکن است لازم باشد که توکن SHIB پیش از آغاز یک رالی افزایشی هدفمند در جهت رسیدن به خط گردن، دوباره به پایین‌ترین نقطه شانه روی ۰.۰۰۰۰۰۵۶۰$ برگردد.

* الگوی کنج صعودی/نزولی (Rising Wedge/Falling Wedge): این الگو از دو خط روند صعودی/نزولی همگرا تشکیل می‌شود. به این معنا که این دو خط روند هر دو به سمت بالا/پایین حرکت می‌کنند اما زاویه حرکتی آنها به شکلی است که اگر تا انتها آنها را ادامه دهیم، سرانجام در نقطه‌ای یکدیگر را قطع خواهند کرد.

کاهش یافتن قیمت به پایین‌ترین نقطه قسمت سر در این الگو روی ۰.۰۰۰۰۰۵۵۰$ ساختار قیمت را تهی و بی‌اعتبار خواهد کرد و شیبا اینو را در معرض زیان‌های قابل‌توجهی قرار خواهد داد. این عاقبت احتمالی SHIB در صورتی اتفاق خواهد افتاد که بازار کریپتوکارنسی شاهد موج فروش زیر قیمت جدید دیگری باشد.

 

الگوی جدید      الگوی جدید    الگوی جدید      الگوی جدید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا