مسکن و اقتصاد

آیا برای فروش موفق خانه تان از اصول فنگشویی استفاده می کنید؟

آیا برای فروش موفق خانه تان از اصول فنگشویی استفاده می کنید؟

Feng Shui Home Staging

دوستان گرامی، زمانی که ما مشاوران حرفه ای املاک خانه شما را لیست می کنیم سعی داریم تا با تکنیک های بازاریابی مان، فرآیند فروش خانه شما را سرعت داده و با بهترین شرایط که مورد دلخواه شماست آنرا به پایان برسانیم. یکی از روشهای بازاریابی ما رعایت اصول فنگشویی است خصوصا زمانی که مایل نیستید که خانه تان را استیج کنیم.

اما فنگشویی چیست؟

فنگشویی یک فلسفه باستانی در چین می باشد که با پرهیز از بی نظمی و انباشتگی، استفاده از رنگهای مناسب، خطوط منحنی و… در جهت پیدا کردن چیدمانی مناسب از اشیا بوده تا بهترین اثر را بر آرامش، هماهنگی و ایجاد انرژی مثبت در افراد داشته باشد. رعایت اصول ذیل برای رسیدن به این هدف به شما کمک خواهند کرد.

انباشتگی‌ها را دور بریزید

راهروی ورودی خانه بایستی عاری از هرگونه وسیله حتی وسایل تزئینی باشد. وسایل شخصی، قاب عکس هایتان و هرگونه اسباب تلمبارشده را از گوشه و کنار خانه حذف کنید.

نور طبیعی و هوای تازه را به داخل خانه راه دهید

دوستان، نور طبیعی و هوای تازه دو عنصر اساسی برای جریان پیدا کردن انرژی مثبت فنگ شویی در خانه هستند. پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه وارد خانه شود. از لامپهای فول اسپکتروم که نزدیکترین نور را به نور طبیعی دارند استفاده کنید.

عناصر فنگ شویی را در خانه به کار ببرید

حس تعادل، طراوت و نشاط را در تمام قسمتهای خانه ایجاد کنید. به عنوان مثال در جنوبی‌ترین قسمت خانه از دو عنصر چوب و آب در دکوراسیون استفاده کنید و در قسمت شرقی خانه گل و گیاهان خانگی بگذارید.

کریستال مطابق با فنگ شویی است

اگر لوسترهای کریستالی به دکوراسیون کلی خانه‌تان می‌آید فوق‌العاده خواهد بود. در ضمن می‌توانید از فلزات معنکس‌کننده مثل نیکل، برنج یا برنز هم استفاده کنید. آینه و دکورهای فلزی هم می‌توانند به محیط، گرما و انرژی بیشتری بدهند.

از رنگهای زرد استفاده کنید

این رنگ، رنگ آفتاب و رنگ عنصر آتش است که انرژی مثبت را در خانه جاری کرده و حس صمیمیت و خوشامدگویی را به خریداران القا می‌کند. استفاده از شمع، حوله و همچنین کوسن های به رنگ زرد می‌توانند یکی از گزینه‌های شما برای دکوراسیون خانه تان باشد.
دوستان گرامی، اگر سوالی و یا ابهامی در این زمینه دارید با من تماس بگیرید.

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا