جدیدترین اخبارجهان

اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت

اسرائیل دو شبه نظامی ارشد حزب الله را که یکی از آنها را تروریست مرکزی توصیف کرد، در یک سری حملات هوایی به لبنان کشته است

اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، حسین عزقل، تروریست مرکزی در یگان پدافند هوایی حزب‌الله، صبح امروز در جریان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر عدلون در ۲۵ مایلی مرز لبنان کشته شد.

اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت
اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت

فیلم این حادثه نشان می دهد که یک خودروی سفید رنگ در حال حرکت در امتداد جاده ای است که انفجاری باعث شعله ور شدن آن و انحراف به داخل بوته ها می شود.

ارتش گفت که حسین عزقل به شدت در فعالیت‌های یگان پدافند هوایی شرکت داشت و در برنامه‌ریزی و اجرای انواع فعالیت‌های تروریستی شرکت داشت و کشته شدن او را ضربه‌ی مهم به واحد پدافند هوایی حزب‌الله توصیف کرد. 

ارتش همچنین گزارش داد که محمد عطیه، یکی از نیروهای نخبه رضوان حزب الله، در یک حمله هوایی شبانه در جنوب لبنان کشته شد. ارتش اسرائیل گفت که عطیه ظاهرا در تهیه و اجرای حملات تروریستی علیه اسرائیل دست داشته است. حزب الله کشته شدن هر دو عامل را تایید کرد.

این حملات در حالی انجام شد که اسرائیل در روز گذشته جنوب غزه را مورد حمله قرار داد و حملات هوایی به پنج سایت که گفته می‌شود حاوی زیرساخت‌های تروریستی حزب‌الله در روستای مرزی یارون بود، انجام شد.

اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت
اسرائیل تروریست مرکزی حزب الله را کشت

حزب‌الله یک سری حملات پهپادی را علیه پایگاه‌های نظامی اسرائیل انجام داده است که عمیق‌ترین حمله به داخل اسرائیل از زمان آغاز جنگ در غزه است.

این گروه شبه‌نظامی در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله هوایی ترکیبی با استفاده از پهپادهای فریبنده و انفجاری دو پایگاه اسرائیلی را در شمال شهر عکا، که در ساحل دریای مدیترانه، در ۱۲ مایلی مرز لبنان قرار دارد، هدف قرار داد.

این حملات در پاسخ به کشته شدن یکی از عوامل ارشد این گروه به نام حسین عزقل در اوایل امروز انجام شد که اسرائیل او را تروریست مرکزی توصیف کرد.

آژیرهای خطر در عکا و شهر مجاور نهاریا اواخر صبح امروز به صدا درآمد و نیروهای دفاعی (IDF) گزارش دادند که در مجموع سه هدف هوایی مشکوک را در سواحل این کشور منهدم کرده است.

به نظر می‌رسد فیلم‌هایی از حملات منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، اشیایی را نشان می‌دهد که در هوای بالای دریا پرواز می‌کنند، قبل از اینکه در یک سری توده‌های کوچک دود ناپدید شوند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا