مسکن و اقتصاد

قدمهای مهم برای خرید خانه یا آپارتمان در تورنتو چیست؟

قدمهای مهم برای خرید خانه یا آپارتمان در تورنتو چیست؟

دوستان گرامی، خرید خانه یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های مالی شماست. در این مقاله سعی دارم تا به نکاتی اشاره کنم تا شما دوستان با در نظر گرفتن آنها بتوانید در مسیر خرید خانه تان، دقیق تر عمل کرده و نتیجه بهتری بگیرید.

قدم اول : وضعیت مالی تان را بررسی کنید

از میزان موجودی و نیز درآمد ثابت خود اطمینان کامل یابید. جمع کل بدهی های ماهانه و همچنین هزینه های روزمره تان را در نظر بگیرید. تسهیلات کمکی دولت خصوصا برای خریداران بار اول مسکن را نیز در محاسبات خود بگنجانید.

قدم دوم: برای وام مسکن پیش‌تأیید بگیرید

تأییدیه وام مسکن باعث می شود تا بدانید حداکثر وام مسکنی که به شما تعلق می گیرد چه میزان است و در نتیجه محدوده قیمت خانه ای که می توانید بخرید تاحدودی مشخص می شود. توجه داشته باشید که این به معنای تائید نهایی وام شما نیست.

قدم سوم: یک مشاور املاک حرفه ای انتخاب کنید

مشاوری را انتخاب کنید که مناطق مختلف را خوب بشناسد، از وضعیت بازار مسکن کاملا آگاه باشد، روش های مذاکره را به خوبی بداند، در نوشتن قرارداد خرید دقیق باشد، به سیاست ها و روش های قیمت گذاری کاملا آشنا باشد و در حین پروسه خریدتان کلیه اطلاعات لازم را بدون کم و کاستی در اختیار شما قرار دهد.

قدم چهارم: متناسب با اولویت هایتان جستجو را آغاز کنید

حال نوبت به آن می رسد که نیازها و خواسته هایتان را شناسایی کرده و آنرا با میزانی که می توانید هزینه کنید تطابق دهید. در انتخاب لوکیشن و حتی ساختمان مناسب از تجربه و دانش مشاور املاکتان بهره بجویید.

قدم پنجم: هزینه های آشکار و پنهان خرید را در نظر بگیرید

هزینه های قبل، حین و بعد کلوزینگ خانه را در نظر داشته باشید که بسته به شرایط خرید می تواند مقدار آن متفاوت باشد. ابهامات تان را با مشاور املاکتان در میان بگذارید.

قدم ششم: خانه/آپارتمان تان را انتخاب کنید

از مشاور املاکتان بخواهید که تمام زوایای انتخاب شما را بررسی کند. تمام نکات مثبت و همچنین نکات منفی انتخاب شما را بیان کند. اطلاعات جامع ملک مورد نظر را در اختیار شما قرار دهد.

قیمت گذاری صحیح و دقیق را صورت داده و آفر پیشنهادی شما را با در نظر گرفتن منافع شما و با لحاظ کامل خواسته های شما تهیه کند و مبارک تان باشد.
دوستان گرامی، برای خرید خانه / آپارتمان تان می توانید با شماره و یا ایمیل ذیل با من تماس بگیرید.
در شماره های آتی به موارد دیگر مرتبط با بازار مسکن تورنتو پرداخته خواهد شد.

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا