مسکن و اقتصاد

خرید خانه در تورنتو واشتباهاتی که نباید از آنها غافل شوید !!

خرید خانه در تورنتو واشتباهاتی که نباید از آنها غافل شوید !!

دوستان گرامی، نکات ذیل مواردی هستند که با کلاینت هایم در هنگام خرید خانه و یا آپارتمان مطرح می کنم که در ذیل به آنها اشاره ای دارم.

مرور آنها می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید با حذر از آنها مسیر خرید خانه خود را دقیق تر طی نموده و تصمیمی صحیح اتخاذ نمایید.

۱- خرید خانه بیش از توان مالی تان

دوستان، از میزان استطاعت مالی تان کاملا آگاه باشید.

کل بدهی های ماهانه تان بعد از خرید خانه یعنی هزینه بازپرداخت وام مسکن، هزینه های مالیات بر ملک، هزینه های گرمایش، وام خودرو، وام دانشجویی و …. را در نظر بگیرید.

در هنگام استفاده از ماشین حساب، فقط هزینه های آشکار خرید را در نظر نگیرید. یادتان باشد که هزینه های پنهانی هم وجود دارند که نباید آنها را فراموش کنید.

ما به عنوان مشاور املاک شما، می توانیم به شما در مورد هزینه های پنهان کمک کنیم.

۲- جستجوی محدود یا پراکنده

برخی از شما خریداران فقط به اوپن هاوس ها و یا وب سایت های جنرال اتکا می کنید.

در حالی که وقتی از کمک ما مشاوران املاک استفاده می کنید ما می توانیم خانه هایی را به شما معرفی کنیم که در لیست عمومی هنوز قرار نگرفته اند.

از طرفی دیگر، همه ما مشاوران املاک به یک سیستم اطلاعات مرکزی یکسان دسترسی داریم بنابراین بهتر است تنها با یک مشاور املاک پر تجربه و حرفه ای که نیاز و سلیقه شما را به خوبی درک می کند همراه شوید تا در مسیرخرید خانه تان با تمرکز پیش بروید.

۳- غافل شدن از آینده نگری

دوستان، یادتان باشد که حتی اگر زمان زیادی می خواهید در خانه ای زندگی کنید روزی ممکن است بخواهید آنرا بفروشید.

در نتیجه در هنگام خرید فقط به فاکتورهای ظاهری و سلیقه ای توجه نکنید و با دید سرمایه گذاری مواردی مانند ارزش افزوده ملک تان و هم چنین عوامل موثر بر آن را نیز در نظر بگیرید.

شما می توانید از تجربه ما مشاوران املاک در این مورد بهره بجویید.

۴- بی توجهی به سطح استاندارد محله

گاهی شما دوستان با این تصور هستید که خانه ای را خریداری کرده و سپس با صرف هزینه آنرا بصورت دلخواه خود در می آورید اما مطمئن باشید که میزان و نیز هزینه نوسازیی که می خواهید انجام دهید فراتر از کشش خانه های محله نباشد.

چرا که در آینده درهنگام قیمت گذاری بر ملک شما، میزان نوسازی انجام شده بی تردید موثر می باشد ولی قیمت بر اساس ارزش خانه های محله هم سنجیده می گردد.

۵- چشم ‌پوشی از عیوب اساسی خانه

دوستان، ایرادات مهم خانه را جدی بگیرید.

بر این فرض نباشید که می توان با صرف هزینه یا با اتکا به توانایی هایتان ایرادات را رفع نمایید گاهی ممکن است کاملا غیرممکن، دشوار و پرهزینه باشند.

پس بهتر است قبل از اینکه زیر بار اینگونه چالش ها بروید زوایای مختلف حل آنها را پیش بینی کنید.

دوستان گرامی، اگر سؤالی در این زمینه داشتید با من تماس بگیرید. در شماره های آتی به موارد دیگر مرتبط با بازار مسکن تورنتو خواهد پرداخت.

فلورا فاطمی

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا