انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شلیک مرگبار پلیس جان مرد ۲۸ ساله را در درگیری یک مجتمع مسکونی در میدتاون تورنتو گرفت

مرد ۲۸ ساله‌ای در پی درگیری در یک مجتمع مسکونی در میدتاون هدف شلیک مرگبار پلیس قرار گرفت

شلیک مرگبار پلیس جان مرد ۲۸ ساله را در درگیری یک مجتمع مسکونی در میدتاون تورنتو گرفت

دیده‌بان پلیس استان در حال تحقیق درباره کشته شدن مرد ۲۸ ساله پریشان‌حالی است که شنبه‌شب در یک ساختمان مسکونی در میدتاون (Midtown) هدف شلیک مستقیم یکی از مأموران پلیس قرار گرفت.شلیک مرگبار پلیس جان مرد ۲۸ ساله را در درگیری یک مجتمع مسکونی در میدتاون تورنتو گرفت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

این درگیری مرگبار در حدود ساعت ۸:۳۰ شب در ساختمان آپارتمانی نزدیک خیابان یانگ (Yonge) و خیابان دیویزویل (Davisville) اتفاق افتاد.

مطابق اظهارات واحد تحقیقات ویژه (SIU)، امدادگران فوریت‌های پزشکی برای درخواست کمک در مورد مردی در شرایط آشفتگی ذهنی با پلیس تماس گرفتند.

واحد تحقیقات ویژه در جلسه خبری یکشنبه اعلام کردند که مأمورانی که در پاسخ به این درخواست به طبقه سوم ساختمان رفتند، با مردی چاقو در دست در راهرو مواجه شدند.

دیده‌بان پلیس گفت که این مرد نزدیک آمد و شروع کرد به چاقو زدن به یکی از مأموران و دو مأمور دیگر از سلاح‌های شوک الکتریکی خود در مقابل او استفاده کردند. بنا بر گفته SIU هنگامی‌ که سلاح‌های شوکر تأثیری نداشت، یکی از مأموران سلاح گرم خود را شلیک کرد و او را با یک تک گلوله هدف قرار داد.

این مرد که هویت او هنوز اعلام نشده است، با شرایط جسمانی بحرانی به‌سرعت به بیمارستان رسانده شد و در بیمارستان در اثر جراحات جان خود را از دست داد.

مأموری که چاقو خورده بود متحمل جراحات غیر کشنده بود و همراه با سه مأمور دیگر که در پاسخ به حادثه حضور یافته بودند به بیمارستان رسانده شد.

پلیس تورنتو قبلاً گفته بود که تماس اولیه به ۹۱۱ توسط یکی از اعضای خانواده فرد متوفی انجام شده بود.

سه بازرس تحقیقات و سه بازرس پزشکی قانونی برای رسیدگی به این پرونده تعیین‌ شده‌اند.

واحد تحقیقات ویژه گفت معاینه کالبدشکافی متوفی برای بعدازظهر امروز در تورنتو برنامه‌ریزی‌شده است.

واحد تحقیقات ویژه از هر یک از کسانی که اطلاعاتی یا شواهد ویدئویی در اختیار دارند خواست با سربازرس پرونده تماس بگیرند. فایل‌های ویدئویی را می‌توان در وب‌سایت SIU آپلود کرد.

واحد تحقیقات جنایی برای رسیدگی و تحقیق درباره هر نوع درگیری بین پلیس و مردم که شامل وقوع مرگ، جراحت‌های جدی یا اتهامات تعرض جنسی باشد، فراخوانده می شود.  

 

شلیک مرگبار پلیس جان مرد 28 ساله را در درگیری یک مجتمع مسکونی در میدتاون تورنتو گرفت
شلیک مرگبار پلیس جان مرد ۲۸ ساله را در درگیری یک مجتمع مسکونی در میدتاون تورنتو گرفت

  حوادث تورنتو      حوادث تورنتو    حوادث تورنتو    حوادث تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا