انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو با بیش از ۹،۵۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ دوباره رکورد روزانه بی سابقه ای ثبت کرد

انتاریو با شناسایی ۹،۵۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ برای دومین روز متوالی از ثبت بالاترین رکورد بی سابقه موارد کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو با بیش از ۹،۵۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ دوباره رکورد روزانه بی سابقه ای ثبت کرد

مسئولان بهداشت انتاریو از شناسایی بیش از ۹،۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند که از ابتدای پاندمی تا به حال بالاترین آمار روزانه ثبت شده در طول یک روز محسوب می شود.

مسئولان بهداشت روز جمعه از شناسایی ۹،۵۷۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند که چندین هزار مورد بیشتر از رکورد بی سابقه دیروز با ثبت ۵،۷۹۰ مورد روزانه است. میانگین متحرک هفت روزه موارد ابتلا روزانه انتاریو به ۴،۹۲۲ مورد رسید که نسبت به ۱،۹۱۴ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۷۲،۶۳۹ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته روز جمعه نرخ مثبت شدن تست ها در استان به ۱۸.۷ درصد رسید که بالاترین نرخی است که تا به حال در استان ثبت شده است. از میان موارد ابتلا که امروز گزارش شد تعداد ۲،۱۴۶ مورد شامل افراد غیر واکسینه یا افرادی بود که تنها یک دوز تزریق کرده بودند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص بود. مابقی موارد ابتلا شامل ۷،۴۲۵ مورد مربوط به افراد کاملا واکسینه بود.

کارشناسان بهداشت اعلام کردند که تعداد موارد ابتلا در افراد کاملا واکسینه هم‌زمان با افزایش تعداد افرادی که واکسینه می شوند افزایش خواهد یافت. در حال حاضر ۲۲.۷ درصد از کل جمعیت انتاریو را تعداد افراد غیرواکسینه تشکیل می دهد.

استان انتاریو روز پنجشنبه شش مورد فوت دیگر ثبت کرد که شمار کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۱۴۶ نفر می رساند

در حال حاضر دست کم ۵۰۸ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو تحت درمان قرار دارند.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که از میان بیماران بستری در بیمارستان به علت کووید-۱۹ تعداد ۳۵۵ نفر از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۵۳ نفر نیز کاملا واکسینه هستند.

الیوت تایید کرد که تعداد ۱۶۴ نفر از بیماران بستری در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند که از این میان تعداد ۱۳۶ نفر از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۲۸ نفر نیز کاملا واکسینه هستند.

استان انتاریو تعداد ۱،۹۹۷ مورد ابتلا به این بیماری را از روز جمعه برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در استان را به ۶۲۶،۷۹۸ نفر می رساند. گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تایید شده توسط آزمایشگاه در استان انتاریو را به ۶۷۶،۹۲۴ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. انتاریو  ۹،۵۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ دوباره رکورد روزانه بی سابقه ای ثبت کرد

انتاریو با بیش از 9،500 مورد جدید کووید-19 دوباره رکورد روزانه بی سابقه ای ثبت کرد
انتاریو با بیش از ۹،۵۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ دوباره رکورد روزانه بی سابقه ای ثبت کرد

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمتهای انتاریو شناسایی شده اند؟

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲،۴۵۶ مورد جدید در تورنتو خبر دادند که بالاترین تعداد موارد ابتلا گزارش شده توسط شهر تورنتو تا به حال است، همچنین ۱،۱۱۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۶۰۴ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۴۵ مورد جدید در منطقه هالتون و ۳۴۹ مورد جدید در منطقه دورهام گزارش کردند.

مسئولان ۶۴۲ مورد جدید در اتاوا، ۴۸۷ مورد جدید در همیلتون، ۳۷۹ مورد جدید در میدلسکس-لندن، ۲۹۸ مورد جدید در منطقه واترلو، ۲۸۶ مورد جدید در منطقه نیاگارا، ۲۷۰ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا و ۲۲۱ مورد جدید در ولینگتون-دافرین گوئلف ثبت کردند.

در سایر مناطق استان کمتر از ۲۰۰ مورد جدید در روز جمعه ثبت شده است.

آخرین آمار روزانه  بالاترین آمار روزانه  بالاترین آمار روزانه     آخرین آمار روزانه  بالاترین آمار روزانه     آخرین آمار روزانه  بالاترین آمار روزانه    آخرین آمار روزانه  بالاترین آمار روزانه    اخبار کانادا   آخرین آمار روزانه اخبار کانادا بالاترین آمار روزانه  اخبار کانادا      اخبار کانادا      اخبار کانادا      اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا