ایرانجدیدترین اخبارجهان

دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد

شمارش معکوس پایان محکومیت ۵ ساله نازنین زاغری رتکلیف

دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد

به گفته خانواده نازنین زاغری رتکلیف حکم پنج سال زندان این شهروند ایرانی–بریتانیایی روز هفتم مارس (۱۷ اسفند) به طور رسمی پایان می‌یابد و باید آزاد شود. دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد

دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد
دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از رادیو فردا

خانواده نازنین زاغری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کردند که جهان منتظر شنیدن این خبر است که آیا حکومت ایران نازنین زاغری را آزاد میکند و به او اجازه میدهد که به خانه خود در بریتانیا -جایی که همسر و دختر خردسال او در انتظارش هستند- بازگردد.

از این رو خانواده خانم زاغری با همکاری شرکت هاول و دفتر عفو بین‌الملل در وست‌مینیستر و بیزواتر اقدام به تولید ویدئوهایی کرده‌اند که از روز ۲۶ فوریه منتشر شده و ۱۰ روز پایانی حکم زندان او را می‌شمارد.

این ویدئوهای شمارش معکوس حاوی اشعاری است که «اما تامپسون» و «اولیویا کلمن»، دو بازیگر سرشناس بریتانیایی، آنها و همین‌طور نامه‌های نازنین زاغری را می‌خوانند. دوران حبس نازنین زاغری رتکلیف ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد دو بازیگر سرشناس بریتانیایی،.

در ویدئویی که روز سه‌شنبه منتشر شد، اولیویا کلمن قطعه شعری از گلرخ ایرایی با عنوان «برای گیسو» را می‌خواند. اولیویا کلمن قطعه شعری از گلرخ ایرایی با عنوان «برای گیسو» را می‌خواند.

نازنین زاغری در فروردین ۱۳۹۵ هنگام خروج از ایران به اتهام جاسوسی بازداشت شد و چند سال در زندان بود.

او هم‌اکنون در حصر خانگی به سر می‌برد. خانم زاغری همواره چنین اتهامی را رد کرده و بر بی‌گناهی خود تاکید داشته است.

دوران حبس نازنین زاغری ۱۷ اسفند (۷ مارس) پایان می یابد خانواده نازنین زاغری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کردند که جهان منتظر شنیدن این خبر است که آیا حکومت ایران نازنین زاغری را آزاد میکند و به او اجازه میدهد که به خانه خود در بریتانیا -جایی که همسر و دختر خردسال او در انتظارش هستند- بازگردد. شهروند ایرانی–بریتانیایی  شهروند ایرانی–بریتانیایی شهروند ایرانی–بریتانیایی اما تامپسون اما تامپسون

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا