بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

استان بریتیش کلمبیا بیش از پیش بر کاهش سفرهای آخر هفته تاکید کرد

تأکید بیش از پیش بریتیش کلمبیا بر کاهش سفرهای آخر هفته

استان بریتیش کلمبیا بیش از پیش بر کاهش سفرهای آخر هفته تاکید کرد

مقامات بهداشتی از ساکنین بریتیش کلمبیا میخواهند تا در مورد برنامه های آخر هفته خود تجدید نظر کنند زیرا استان در نقطه بسیار مهم مبارزه با کووید۱۹ قرار دارد. استان بریتیش کلمبیا بیش از پیش بر کاهش سفرهای آخر هفته تاکید کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

در روز چهارشنبه تعداد مبتلایان جدید ۱۱۱۳ نفر گزارش شده که رکوردی جدید برای تعداد مبتلایان شناسایی شده در یک روز بوده است.

دکتر بانی هنری، مسئول ارشد بهداشت و درمان استان بریتیش کلمبیا گفت که وی نگران این است که سفرهای غیرضروری در طی تعطیلات عید پاک منجر به افزایش تعداد مبتلایان شود.

وزیر بهداشت آدرین دیکس و مسئول ارشد بهداشت و درمان، دکتر بانی هنری در یک خبر رسمی گفتند، در حال حاضر هیچکس نباید برای تفریح یا تعطیلات به خارج از جامعه محلی یا منطقه زندگی خود سفر کند.

مقامات بهداشت اعلام کرده اند که خطر برای همه ما بسیار زیاد است، به این معنی که هریک از سفرهای معمول ما و دورهمی های تعطیلات آخر هفته لازم است که امسال به تعویق بیافتند.

دکتر بانی هنری در ابتدا ساده تر شدن برخی محدودیت ها برای اجتماعات مذهبی در طی عید پاک را اعلام کرده بود، اما پس از افزایش تعداد مبتلایان مجبور شد از نظرات خود عقب نشینی کند.

تا ۱۹ آپریل، تمامی اجتماعات مذهبی فضای بسته و خدمات عبادتی ممنوع هستند.

همچنین چهارشنبه با اعلام مجموع بیش از ۱۰۰.۰۰۰ مبتلا (از ابتدای پاندمی) در کل بریتیش کلمبیا دومین نقطه عطف و همچنین رکورد جدیدی از شروع پاندمی بود.

متخصص بیماری های عفونی، دکتر برایان کانوی می گوید این افزایش تعداد مبتلایان احتمالا به خاطر خسته شدن مردم از شرایط و تعدد گونه های ویروسی آلوده کننده است.

دکتر برایان کانوی می گوید، با حضور گونه مسری تر ، هر زمانی که شما قوانین را رعایت نمی کنید، ریسک عفونت به طرز قابل توجهی بیشتر می شود و بنابراین من فکر می کنم که این میتواند تا حدودی توضیح دهنده شرایطی که در حال حاضر مشاهده می کنیم باشد.

وی پشنهاد داد که ممکن است نیاز به تجدید نظر در استراتژی واکسیناسیون خود داشته باشیم و افراد جوان تر را زودتر واکسینه کنیم تا نرخ انتقال ویروس کاهش یابد. ” ما به مرحله ای رسیده ایم که نیاز داریم اقدامی متفاوت از اقداماتی که تاکنون به کار گرفته شده داشته باشیم.”

 

استان بریتیش کلمبیا بیش از پیش بر کاهش سفرهای آخر هفته تاکید کرد
استان بریتیش کلمبیا بیش از پیش بر کاهش سفرهای آخر هفته تاکید کرد

اخبار ونکوور    اخبار ونکوور    اخبار ونکوور    اخبار ونکوور  اخبار ونکوور آدرین دیکس وزیر بهداشت    آدرین دیکس وزیر بهداشت آدرین دیکس وزیر بهداشت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا