جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا صدور مجوز کار آزاد و روند اقامت برای ایرانیان را ساده می‌کند

دولت ترودو، در پی خیزش انقلابی مردم در ایران، مجوز کار آزاد و روند اقامت ایرانیان را ساده می‌کند

دولت فدرال کانادا صدور مجوز کار آزاد و روند اقامت برای ایرانیان را ساده می‌کند

دولت فدرال کانادا به دلیل اعتراضات و خیزش انقلابی مردم در ایران در حال اجرای تدابیر موقت ویژه برای تسهیل اقامت ایرانیان در کانادا می‌باشد.

دولت فدرال کانادا صدور مجوز کار آزاد و روند اقامت برای ایرانیان را ساده می‌کند
دولت فدرال کانادا صدور مجوز کار آزاد و روند اقامت برای ایرانیان را ساده می‌کند

بر همین اساس از اول ماه مارس، اقداماتی به مدت یک سال به اجرا گذاشته می‌شود تا روند سفر، تحصیل یا کار در کانادا را برای ایرانی‌هایی که در حال بازدید، تحصیل یا کار در کانادا هستند، برای تمدید اقامت و جابه‌جایی بین جریان‌های موقت ساده‌تر کند.

برای ایرانیانی که قبلاً در کانادا بودند نیز یک مسیر مجوز کار معرفی خواهد شد.

جاناتان ویلکینسون وزیر منابع طبیعی روز پنجشنبه در شمال ونکوور اعلام کرد که این اقدام بخشی از تلاش‌های مداوم دولت فدرال کانادا برای حمایت از ایرانیان پس از اعتراضات و خیزش انقلابی مردم در ایران بوده است.

جاناتان ویلکینسون گفت «با توجه به نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر توسط حکومت جمهوری اسلامی که در ایران همچنان ادامه دارد، برخی از ایرانیانی که به طور موقت در کانادا می‌باشند، به درستی نگران بازگشت به کشورشان در این زمان هستند.

خیزش انقلابی مردم ایران در واکنش به مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله اهل سقز که در تهران مهمان بود و در بازداشت گشت ارشاد تهران جان خود را از دست داد، آغاز شد و از آن زمان رژیم دیکتاتوری، فاسد و جنایتکار ملاهای متحجر به طرز وحشیانه‌ای مردم معترض ایران را سرکوب کرده و همچنان به توحش خود ادامه می‌دهد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی دولت فدرال کانادا، اطلاعات مربوط به درخواست برای اقدامات جدید در تاریخ ۱ مارس در وبسایت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا در دسترس خواهد بود. دولت ترودو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا