جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت

کریپتوکارنسی مبتنی بر سگ شیبا-اینو پس از یک ماه عملکرد پرتلاطم بازار شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بود

قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت

قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت. قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت

قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت
قیمت داج‌کوین به دنبال اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس‌پرو به‌شدت افزایش یافت

چند نکته برجسته

  • داج‌کوین روز چهارشنبه توانست رشد تقریباً ۲۰ درصدی به ثبت برساند.

  • رشد قیمت داج‌کوین با اضافه شدن به فهرست کوین‌بیس ‌پرو شدت گرفت.

  • باید منتظر شد و دید که آیا داج‌کوین در طول ماه‌های آینده به قیمت هدف‌گذاری شده ۱$ خواهد رسید.

داج‌کوین کریپتوکارنسی مبنی بر الگوی مجازی به لطف تجربه جهش قیمتی روز چهارشنبه بخش بزرگی از ارزش ازدست‌رفته خود در جریان عملکرد ضعیف در بازارهای ماه گذشته را جبران کرد.

کوین‌بیس اعلام کرد که این توکن را برای کاربران حرفه‌ای دائمی پلتفرم خود به فهرست معاملاتی اضافه خواهد کرد. اطلاعیه روز چهارشنبه تصریح کرد که شرکت کوین‌بیس پذیرش انتقال داخلی داج‌کوین را در کوین‌بیس پرو یعنی نسخه مبتنی بر عضویت پولی پلتفرم تبادل کریپتو خود آغاز کرده است.

در یک پست وبلاگی، کوین‌بیس اعلام کرد که معاملات واقعی «در صورت برآورده شدن شرایط نقدشوندگی از ساعت ۹ صبح به‌وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام در روز پنج‌شنبه ۳ ماه جون آغاز خواهد شد.»

پیش‌ازاین معامله داج‌کوین تنها روی پلتفرم‌هایی مانند کوین‌دی‌سی‌ایکس (CoinDCX)، وازیرایکس (WazirX) و کوین‌سوئیچ کوبر (CoinSwitch Kuber) امکان پذیر بود. اضافه شدن این کریپتوکارنسی به فهرست کوین‌بیس، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبادل کریپتوکارنسی در جهان امتیاز بسیار بزرگی برای اعتبار داج‌کوین به‌عنوان یک حریف قوی در بازار کریپتو به‌حساب می‌آید.

اعتبار ناشی اضافه شدن به فهرست علاوه بر موارد اشاره‌شده به این دلیل است که کوین‌بیس پرو توسط معامله‌گران حرفه‌ای کریپتوکارنسی استفاده می‌شود و بنابراین کوین‌بیس‌پرو در فهرست‌گذاری‌های خود گزینشگر است.

بیس‌کوین می‌گوید معاملات داج‌کوین پس از تثبیت موجودی کافی آن روی پلتفرم طی سه فاز «post-only (عدم معامله در لحظه و صرفاً طبق دفتر سفارشات)، limit-only (صرفاً طبق حد قیمت) و full trading (اختیار تام معامله)» روی پلتفرم انجام می‌شود.

افزوده شدن این کریپتوکارنسی به فهرست همچنان به نسخه حرفه‌ای پلتفرم محدود است. کاربران عادی کوین‌بیس هنوز امکان انجام معاملات داج‌کوین را در حال حاضر ندارند.

داج‌کوین از زمان انتشار اطلاعیه شاهد بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت بوده و به ۰.۴۰$ رسیده است. این جهش قیمت در شرایطی اتفاق می‌افتد که کریپتوکارنسی ها به‌طورکلی یک ماه پرتلاطم را به‌واسطه اقدامات چین علیه استخراج و کاربرد آنها از سر گذرانده است.

افزایش قابل‌توجه قیمت داج‌کوین موجب جهش قیمت سایر رمزارزهای آلترناتیو بیت‌کوین ازجمله شیبا‌ اینو در بازار شد.

طرفداران رمزارز شیبا‌ اینو چندین ماه است که رسیدن به قیمت ۱$ را هدف‌گذاری کرده‌اند.

همچنان باید منتظر ماند و دید که آیا رمزارز شیبا‌ اینو می‌تواند پس از تجربه سقوط سنگین به کف قیمت در ماه‌های سپری‌شده دوباره به قیمت نشان شده توسط طرفداران برسد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا