انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند

تعدیل قوانین مقررات اضطراری در استان انتاریو

انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند

دولت انتاریو همزمان با بهینه‌سازی دو مورد از مقررات اضطراری که به‌منظور افزایش ظرفیت مراقبت درمانی در طول شدیدترین وضعیت موج سوم وضع‌شده بود به بیمارستان‌ها نیز اجازه داد که جراحی‌ها و عمل‌های انتخابی بیشتری را اجرا کنند. انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

هلن انگوس (Helen Angus) معاون وزیر بهداشت روز چهارشنبه در بخشنامه ارسال‌شده به بیمارستان‌ها اعلام کرد، به دلیل «بهبود برخی از شرایط پایش شده سیستم درمانی در طول چند روز اخیر» متمم ۲۸ اپریل قوانین اضطراری که اجازه می‌داد تا بیمارستان‌ها بیماران بستری مبتلا به بیماری‌های مزمن را بدون رضایت آنها به خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت و خانه‌های سالمندان منتقل کنند «ازاین‌پس غیرضروری» است.

ابطال متمم این مقررات بر این اساس انجام شد که استان هرگز واقعاً مجبور نشد که بیماری را بدون رضایت آنها به تسهیلات مراقبت طولانی یا خانه‌های سالمندان منتقل کند.

مقررات اضطراری اولیه که به بیمارستان‌ها اجازه می‌داد تا بیماران را بدون رضایت آنها به سایر بیمارستان‌ها منتقل کنند همچنان اجرایی است و هلن انگوس نیز در این خصوص در بخشنامه ارسالی گفت که به دلیل «پایدار ماندن نرخ اشغال ظرفیت ICU و فشارهای شدید عملیاتی که همچنان بسیاری از بیمارستان‌ها با آن مواجه هستند» حداقل تا ۱۶ ماه جون ادامه پیدا خواهد کرد. انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند

انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند
انتاریو مقررات اضطراری وضع‌شده در شدیدترین وضعیت موج سوم استان را تعدیل می‌کند

در همین حال استان انتاریو متمم یکی دیگر از مقررات اضطراری را که به شبکه‌های ادغام درمان محلی و سازمان بهداشت انتاریو اجازه می‌داد که کارکنان خود را به‌عنوان مأمور به خدمت در خانه‌های مراقبت طولانی و خانه‌های سالمندان اعزام کنند ابطال کرد.

هلن انگوس گفت مقررات اضطراری اولیه که اجازه انتقال کارکنان به بیمارستان‌های دیگر را می‌داد همچنانی اجرایی باقی می‌ماند.

تغییرات جدید در پی ادامه یافتن کاهش تعداد بستری در بیمارستان‌ها و اشغال ظرفیت ICU در استان انجام می‌شود.

وزیر بهداشت می‌گوید در حال حاضر ۷۲۹ بیمار مبتلابه کووید-۱۹ در بیمارستان‌های انتاریو بستری هستند که این تعداد نسبت به ۱،۹۲۵ نفر در همین مقطع زمانی در ماه گذشته (۳ ماه می) با کاهش روبرو بوده است.

تعداد بیماران مبتلابه کووید-۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه نیز در مقایسه با ۹۰۰ نفر بستری در شدیدترین وضعیت ماه گذشته به‌آرامی رو به کاهش است و در حال حاضر به ۵۴۶ نفر رسیده است.

استان انتاریو قوانین مرتبط با جراحی‌های انتخابی را نیز با توجه به بهبود اوضاع آسان‌تر کرده است و در حال حاضر به بیمارستان‌ها اجازه می‌دهد در صورت وجود منابع کافی عمل‌های غیر فوری را حتی در شرایط نیاز به بستری در بیمارستان انجام دهند.

وزارت بهداشت پیش از این ممنوعیت عمل‌های غیر فوری را در ۱۹ ماه می باطل اعلام کرده بود اما لغو ممنوعیت صرفاً شامل مواردی بود که نیازی به مراقبت شبانه در بیمارستان نداشته باشند.

مقامات مسئول برآورد کرده‌اند که تراکم جراحی‌های به تعویق افتاده انتاریو به علت سهمیه‌بندی درمانی در طول پاندمی کووید-۱۹ در حال حاضر به بیش از ۲۵۰،۰۰۰ عمل رسیده است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا