ایرانجدیدترین اخبار

معاون فرهنگی سپاه: حمله ۷ اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود

سردار ابوالفضل شکارچی آمریکا را به ظلم در خاورمیانه و کشتار صدها میلیون نفر متهم کرد

ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران: حمله ۷ اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود

ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت این قتل عام گفت: حمله حماس به اسرائیل و کشتار اسرائیلی‌ها «بزرگترین موفقیت جهان اسلام» است.

ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران: حمله 7 اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود
ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران: حمله ۷ اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود

ابوالفضل شکارچی گفت: بزرگترین موفقیت جهان اسلام پس از عملیات طوفان الاقصی، اجماع ملت‌های جهان علیه رژیم ظالم و خونخوار صهیونیستی است. ایستادگی در برابر استکبار جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تقدیم مستضعفان جهان شده است.

او اضافه کرد: پس از عملیات قهرمانانه، موفقیت آمیز، پیروزمندانه و غرور شکن علیه اسرائیل، اکثر کشورهای عضو ناتو از اسرائیل حمایت کردند و ظلم آنها به مردم مظلوم غزه بیش از پیش نمایان شده است.

شکارچی مدعی شد که کشورهای مذکور نمی توانند مقاومت گروه کوچکی به نام حماس را تحمل کنند و حماس خط مقدم و فدایی مردم فلسطین است.

ابوالفضل شکارچی مدعی شد که حماس به دنبال حقوق خود و آزادی سرزمین های اشغالی خود است.

او گفت: لشکرکشی قدرت های جهانی در دریای مدیترانه و محاصره نوار غزه نتیجه زانو زدن آنها در برابر گروه حماس است.

شکارچی با اشاره به واکنش نظامی اسرائیل در غزه، که به موجب آن حماس تعداد زیادی تلفات غیرنظامی را متحمل شده گفت: آنها از جنگ رو در رو با حماس می‌ترسند و زنان و کودکان را، هدف بمباران آنها قرار می دهند. اما این جنایات و خونریزی ها دوام نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه های مقاومت است.

ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران: حمله 7 اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود
ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران: حمله ۷ اکتبر بزرگترین موفقیت جهان اسلام بود

شکارچی در ادامه اظهارات خود گفت: ۲۴۷ سال از زندگی فلاکت بار آمریکای جنایتکار می گذرد و در این مدت ۲۲۷ جنگ مستقیم یا غیرمستقیم با ابتکار یا حمایت آمریکا صورت گرفته است.

او افزود: در طول این جنگ‌ها میلیون‌ها انسان روی زمین به خاک و خون کشیده شدند. فلسطین، ایران، عراق، یمن و افغانستان همگی مورد ظلم آمریکا قرار گرفته اند.

ابوالفضل شکارچی با استناد به تاریخ استعماری ایالات متحده گفت که اروپایی هایی که آمریکا را پایه گذاری کردند ۱۰۰ میلیون نفر از بومیان آمریکا را کشتند. سیاه پوستان و سرخپوستان [بومیان آمریکا] هنوز در کشور خودشان زیر چکمه های آمریکایی ها له می‌شوند و عده ای جنایتکار تحت نام صهیونیسم بین المللی هستند.

خط مقدم حکومت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، اسرائیل خبیث است.

ابوالفضل شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در غزه گفت که این کار برای بازگرداندن روحیه ارتش نیمه جان اسرائیل است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا