انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو روز شنبه ۱۸،۴۵۵ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی کرد که میانگین متحرک هفت روزه استان را به بیش از ۱۲،۴۰۰ مورد می رساند

انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد کووید-۱۹ خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو در پی شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد ابتلا در روز شنبه از ثبت رقم بی سابقه دیگری در آمار موارد روزانه کووید-۱۹ خبر دادند. انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد کووید-۱۹ خبر داد

سازمان بهداشت عمومی انتاریو ضمن انتشار این داده ها ثبت ۱۸،۴۵۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را تائید کرد که این رقم نسبت به رکورد ۱۶،۷۱۳ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در روز قبل افزایش یافته است.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو به ۱۲،۴۹۵ مورد رسید که نسبت به همین روز از هفته گذشته ۵،۹۳۹ مورد افزایش داشته است.

استان انتاریو در گزارش اپیدمیولوژی روز شنبه یادآور شد که به علت تغییرات ایجاد شده در وضعیت دسترسی به تست گیری تعداد موارد کووید-۱۹ گزارش شده در انتاریو کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا است.

مسئولان هشدار دادند که داده های ارائه شده باید «همراه با دقت و احتیاط تفسیر شوند.»

استان انتاریو به علت کمبود تست های واکنش زنجیره پلیمراز (OCR) در سطح استان روز جمعه دستورالعمل های تست گیری خود بری افراد عادی را تغییر داد.

تست های PCR در حال حاضر صرفاً برای افراد دارای ریسک بالا و دچار علائم بیماری و کسانی که در محیط های دارای ریسک بالا کار می کنند و همین‌طور جمعیت های آسیب پذیر فراهم است.

مسئولان از افراد عادی با داشتن علائم ملایم خواسته اند که تست انجام ندهند.

انتاریو روز جمعه ۱۲ مورد فوت دیگر ثبت کرد که تعداد کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۲۰۶ نفر می رساند.

انتاریو از روز شنبه ۴،۷۶۹ مورد بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در انتاریو را به ۶۵۲،۱۱۴ نفر می رساند. گزارش امروز تعداد کل موارد کووید-۱۹ تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۷۷۴،۸۰۶ نفر شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از 18،000 مورد کووید-19 خبر داد
انتاریو یک‌بار دیگر از ثبت رکورد جدید دیگری با شناسایی بیش از ۱۸،۰۰۰ مورد کووید-۱۹

موارد کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند؟

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۵،۵۰۸ مورد جدید در تورنتو، ۱،۷۳۰ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۷۱۱ مورد جدید در منطقه یورک، ۹۲۲ مورد جدید در منطقه دورهام و ۸۵۴ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند. مسئولان علاوه بر این ۱،۴۸۲ مورد جدید در اتاوا، ۱،۰۳۲ مورد جدید در همیلتون، ۸۵۰ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا، ۶۰۰ مورد جدید در منطقه واترلو و ۵۶۲ مورد جدید در میدلسکس-لندن ثبت کردند.

تمامی سایر مناطق استان روز شنبه کمتر از ۵۰۰ مورد جدید ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان ۱۸،۴۴۵ مورد ابتلا جدید در روز شنبه گزارش شده که از این تعداد ۲،۵۰۴ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است. علاوه بر این استان انتاریو ۱،۹۰۳ مورد ابتلا در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ سال و ۷،۵۰۲ مورد در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال ثبت کرد. مسئولان همچنین ۵،۱۶۹ مورد جدید در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال و ۱،۶۶۵ مورد در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۳۲۸ مورد نیز در میان افراد بزرگ‌تر از ۸۰ سال شناسایی کردند.

دولت انتاریو روز جمعه اعلام کرد که از این پس اطلاعات مربوط به تعداد موارد کووید-۱۹ را از شوراهای مناطق آموزشی جمع آوری نمی کند و تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در میان دانش آموزان و کارکنان را نیز از هفته آینده گزارش نخواهد کرد.

انتاریو از شناسایی ۹۷ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۲۵ مورد نیز در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در سطح استان خبر داد. مسئولان اعلام کردند دست کم ۱۶۸ مرکز مراقبت طولانی مدت درگیر شیوع این بیماری هستند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا