انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو طی قانون ماندن در خانه نرخ برق را معادل ساعات خارج از پیک مصرف محاسبه نمیکند

نرخ مصرف برق استان ۲۳ فوریه به حالت سه زمانه معمول بازگشت

انتاریو طی قانون ماندن در خانه نرخ برق را معادل ساعات خارج از پیک مصرف محاسبه نمیکند

ساکنین انتاریو احتمالا باید طی دوران ماندن در خانه و انتظار برای تمام شدن پاندمی، قبل از روشن کردن ماشین ظرفشویی یا لباسشویی خود، دوباره درباره این تصمیم خوب فکر کنند. قانون ماندن در خانه نرخ برق را معادل ساعات خارج از پیک مصرف محاسبه نمیکند

انتاریو طی قانون ماندن در خانه نرخ برق را معادل ساعات خارج از پیک مصرف محاسبه نمیکند
انتاریو طی قانون ماندن در خانه نرخ برق را معادل ساعات خارج از پیک مصرف محاسبه

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

در دوره یک ماهه قانون ماندن در خانه، برخلاف دوره مشابه در ماه ژانویه، دولت استانی تصمیمی برای محاسبه هزینه برق بر اساس نرخ ساعات خارج از پیک مصرف را ندارد.

طی اولین دوره قانون ماندن در خانه، ساکنین انتاریو می توانستند بدون توجه به زمان مصرف یا نرخ های طبقه بندی شده ثابت، هر زمانی به راحتی از انرژی برق استفاده کنند. هدف از این طرح ماندن افراد در منزل برای کاهش گسترش ویروس کرونا در طی قرنطینه و دوره استانی ماندن در خانه بود.

وزیر انرژی انتاریو، گرگ ریکفورد در آن زمان گفته بود که نرخ های خارج از ساعات پیک مصرف برای فراهم کردن برق پایدار و قابل پیش بینی در زمان اوج نیاز به برق برای خانوارها، کسب و کارها و مزارع کوچک اجرایی شده است.

نرخ مصرف برق استان در تاریخ ۲۳ فوریه به حالت سه زمانه معمول برنامه زمستانی بازگشت.

نرخ های خارج از پیک مصرف تنها شامل روزهای آخر هفته، تعطیلات قانونی و ساعات ۷ شب تا ۷ صبح در روزهای هفته می شود و معادل ۸.۵ سنت به ازای هر کیلووات ساعت محاسبه می شود.

نرخ های پیک میانه (Mid-peak) در ساعات ۱۱ صبح الی ۵ عصر روزهای هفته و معادل ۱۱.۹ سنت به ازای هر کیلووات ساعت محاسبه می شود.

در ساعات اوج مصرف که شامل ۷ تا ۱۱ صبح و ۵ تا ۷ عصر روزهای هفته میشود اما نرخ محاسبه بر مبنای ۱۷.۶ سنت به ازای هر کیلووات ساعت می باشد.

انتظار می رود که استان در تاریخ ۱ می برنامه خود را به زمان بندی مصرف تابستانه تغییر دهد که در این صورت نرخ های اوج مصرف و پیک میانه را پنج روز پیش از اتمام دوره ماندن در خانه برعکس می کند.

وزیر انرژی در پاسخ به این سوال که چرا دولت مانند دوره پیشین دستور ماندن در خانه، در این دوره نیز نرخ های ساعات کم باری شبکه را ارائه نخواهد کرد گفت که تمرکز این برنامه بر روی کم کردن نرخ برق از طریق برنامه کمک انرژی کووید۱۹ (CEAP) برای کسانی بود که از همه بیشتر به آن نیاز داشتند.

سخنگوی این بخش گفت: ما همچنین اخیرا واجدین شرایط برنامه CEAP را گسترش دادیم و ۲۳ میلیون دلار دیگر در این برنامه سرمایه گذاری کردیم. کاربران نیازمند به کمک مالی می توانند از طریق دفاتر خدمات محلی خود برای برنامه CEAP اقدام کنند.

مشتریانی که واجد شرایط برنامه CEAP هستند ممکن است برای دریافت تا سقف ۷۵۰ دلار بابت قبوض برق و گاز طبیعی خود واجد شرایط باشند.

بر اساس گفته های دولت، فقط مشتریانی که از ۱۷ مارس ۲۰۲۰ مبلغ معوقه بدهی یک یا چند قبض برق یا گاز را دارند، واجد شرایط می باشند.

اخبار تورنتو    اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو وزیر انرژی انتاریو گرگ ریکفورد    اخبار کانادا    وزیر انرژی انتاریو گرگ ریکفورد    وزیر انرژی انتاریو گرگ ریکفورد اخبار کانادا اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا