جدیدترین اخبارجهان
قاضی دستیار دیوان عالی ایالات متحده با علائم ابتلا به کووید19 در بیمارستان بستری شد


قاضی دستیار دیوان عالی ایالات متحده
با علائم ابتلا به کووید19 در بیمارستان بستری شد
بنابر بیانیه روز سه شنبه دیوان عالی ایالات متحده ، قاضی روث جوان بِیدِر گینزبرگ ، قاضی دستیار دیوان عالی ایالات متحده با علائم ابتلا به کووید19 در بیمارستان بستری شد.
به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از گلوبال نیوز ؛
گینزبرگ 87 ساله عصر دوشنبه با تب و لرز به بیمارستان واشنگتن مراجعه کرد و بستری شد.
مجاری صفرای وی نیز که آگوست سال گذشته بدلیل ابتلا به تومور در لوزالمعده برداشته شده بود، عصر سه شنبه نیز در بیمارستان جان هاپکینز بالتیمور پاکسازی شدند.
بنابر بیانیه صادره دیوان عالی امریکا ،
قاضی گینزبرگ چند روز آینده را برای درمان با آنتی بیوتیک داخل وریدی در بیمارستان خواهد گذراند.


وی در ماه می نیز بدلیل عفونت ناشی از سنگ کیسه صفرا یک شب را در بیمارستان گذراند.
قاضی گینزبرگ سال 1993 توسط بیل کیلینتون نامزد این پست شد و از 10 آگوست همان سال کارش را آغاز کرد.
وی پس از سندرا دی اوکانر ، دومین قاضی زن در آمریکا است.
گینزبرگ تاکنون 4 بار بدلیل ابتلا به سرطان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
وی علاوه بر جراحی تومور لوزالمعده در آگوست سال گذشته یکبار سال 1999 بدلیل سرطان کولورکتال و یکبار نیز در سال 2009 بدلیل سرطان لوزالمعده تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
او دسامبر سال 2018 نیز برای برداشتن توده های سرطانی تحت عمل ریه قرار گرفت.





























