جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

زندگی بعد از کووید ۱۹ : یک سوم کانادایی ها میگویند زندگی به حالت عادی برنمیگردد

زندگی بعد از کووید ۱۹

 

یک سوم کانادایی ها احساس میکنند زندگی به حالت عادی برنمی گردد

 

واکسن کووید ۱۹ تا ۲۰۲۲ در دسترس نخواهد بود!

 

 

زندگی بعد از کووید ۱۹ : یک سوم کانادایی ها میگویند زندگی به حالت عادی برنمیگردد. طبق یک مطالعه جدید در حالی که بیش از نیمی از مردم باور ندارند تا قبل از سال ۲۰۲۱ واکسن کووید ۱۹ در دسترس باشد، از حدود ۱۰ کانادایی سه نفر (۲۸ درصد) احساس می کنند زندگی پس از کووید ۱۹ به حالت عادی باز نمی گردد.

 

زندگی بعد از کووید 19 : یک سوم کانادایی ها میگویند زندگی به حالت عادی برنمیگردد
مردم از غریبه های می ترسند و با دیگران محتاط عمل میکنند / یک سوم کانادایی ها احساس میکنند زندگی به حالت عادی برنمی گردد

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

انجمن مطالعات کانادایی ها و لِگِر (Association for Canadian Studies and Leger) این مطالعه را بر اساس نظر سنجی از ۱۵۱۰ کانادایی در رابطه با وضعیت زندگی پس از کووید ۱۹ پرسیده شده است.

 

سی و دو درصد از افرادی که احساس می کردند زندگی بعد از اتمام کووید ۱۹ به حالت عادی برنمی گردد، احساس می کنند فاصله گرفتن جسمی دائمی ترین ویژگی دنیای پس از کووید ۱۹ است.

 

از طرفی مردم اغلب از غریبه های می ترسند و با دیگران محتاط عمل می کنند.

 

دور کاری (۱۳درصد)، افزایش درخواست اقلام بهداشتی و نظافت (۱۲درصد) از دیگر تغییرات مورد بررسی در این مطالعه بوده است درحالی که کمتر از ۱۰ درصد ( ۹ درصد ) احساس می کنند پوشیدن ماسک عادی خواهد شد.

 

کسانی که بیش از ۵۵ سال سن داشتند بیش از همه هوشیار بوده ( ۳۷ درصد از افراد تحت مطالعه ) و اعتقاد داشتند فاصله جسمی و اجتماعی به عادتی جدید تبدیل خواهد شد.

 

زندگی بعد از کووید ۱۹

 

از آنجایی که کشورهای مختلف دنیا برای ساخت و تولید واکسن کووید ۱۹ در حال رقابت هستند اکثر کانادایی های مورد بررسی (۵۱ درصد ) معتقدند این واکسن سال ۲۰۲۱ آماده شده و حدود ۱۸ درصد نیز احساس می کنند تا قبل از ۲۰۲۲ هیچ واکسنی در دسترس نخواهد بود.

 

این نظرسنجی طی ۱۹ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ تهیه شده است.

 

گفتنی است تا روز یکشنبه ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان به کووید ۱۹ مبتلا و ۵۰۰.۰۰۰ نفر در اثر این بیماری جان باخته اند.

 

این درحالی است که دولتها همزمان که سعی در بازگشایی مجدد اقتصادشان دارند، نسبت به کاهش دقت مردم در رعایت موازین بهداشتی، آن را مورد نقد قرار می دهند.

 

زندگی بعد از کووید 19 : یک سوم کانادایی ها میگویند زندگی به حالت عادی برنمیگردد
زندگی بعد از کووید ۱۹ : ۵۱ درصد کانادایی های مورد بررسی معتقدند کووید ۱۹ سال ۲۰۲۱ آماده می شود و ۱۸ درصد نیز احساس می کنند تا قبل از ۲۰۲۲ هیچ واکسنی در دسترس نخواهد بود
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا