جدیدترین اخبارجهان

رویترز: یک مقام اوکراینی خواستار «از بین بردن» کارخانه‌های اسلحه سازی ایران شد

کارخانه‌های تولید پهپاد، سلاح و مهمات ایران در جهت تأمین تسلیحات روسیه، تخریب اوکراین و کشتار مردم این کشور فعالیت می‌کنند

رویترز: یک مقام اوکراینی خواستار «از بین بردن» کارخانه‌های اسلحه سازی ایران شد

یکی از دستیاران ارشد رئیس جمهور اوکراین خواستار «انهدام» کارخانه‌های ایرانی ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و موشک و همچنین دستگیری تامین کنندگان آنها شد، این در حالی است که کی‌یف تهران را به برنامه‌ریزی برای تأمین تسلیحات بیشتر به روسیه متهم کرده است.

میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس‌جمهور اوکراین روز شنبه در توییتر خود گفت که ایران «به طور آشکار نهاد تحریم‌های بین‌المللی را تحقیر می‌کند» و در پاسخ خواستار نابودی کارخانه‌های اسلحه‌سازی ایران شد.

کی‌یف تهران را متهم کرده است که ۱۷۰۰ مهمات سرگردان شاهد-۱۳۶ به مسکو ارسال کرده است که می گوید از ماه سپتامبر برای هدف قرار دادن اهداف در اوکراین استفاده شده است. ایران این اتهامات را رد می‌کند.

رئیس سازمان جاسوسی اوکراین در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شد، گفت که روسیه تاکنون حدود ۵۴۰ پهپاد را به سمت اهداف نظامی و انرژی در اوکراین پرتاب کرده است.

رویترز: یک مقام اوکراینی خواستار «از بین بردن» کارخانه‌های اسلحه سازی ایران شد یکی از دستیاران ارشد رئیس جمهور اوکراین خواستار «انهدام» کارخانه‌های ایرانی ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و موشک و همچنین دستگیری تامین کنندگان آنها شد، این در حالی است که کی‌یف تهران را به برنامه‌ریزی برای تأمین تسلیحات بیشتر به روسیه متهم کرده است. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس‌جمهور اوکراین روز شنبه در توییتر خود گفت که ایران «به طور آشکار نهاد تحریم‌های بین‌المللی را تحقیر می‌کند» و در پاسخ خواستار نابودی کارخانه‌های اسلحه‌سازی ایران شد. کی‌یف تهران را متهم کرده است که ۱۷۰۰ مهمات سرگردان شاهد-۱۳۶ به مسکو ارسال کرده است که می گوید از ماه سپتامبر برای هدف قرار دادن اهداف در اوکراین استفاده شده است. ایران این اتهامات را رد می‌کند. رئیس سازمان جاسوسی اوکراین در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شد، گفت که روسیه تاکنون حدود ۵۴۰ پهپاد را به سمت اهداف نظامی و انرژی در اوکراین پرتاب کرده است.  رویترز: کارخانه‌های اسلحه سازی، تولید پهپاد، سلاح و مهمات ایران در جهت تأمین تسلیحات روسیه، تخریب کشور و کشتار مردم اوکراین فعالیت می‌کنند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا