جدیدترین اخبارجهان

ایالات متحده اعلام کرد هیچ نقشی در حمله هوایی به کاروان سوخت ایران برای لبنان نداشته است

جنگنده های ناشناس کاروان سوخت ارسالی ایران به لبنان را در مرز شرقی سوریه هدف حمله هوایی قرار دادند

ایالات متحده آمریکا اعلام کرد هیچ نقشی در حمله هوایی به کاروان سوخت ایران برای لبنان نداشته است

طبق گزارش رسانه عرب‌زبان صابرین‌نیوز شامگاه سه‌شنبه یک جنگنده ناشناس پایگاه‌های متعلق به شبه نظامیان ایرانی در مرز عراق و سوریه (مرز القائم) را هدف قرار داد. رسانه صابرین‌نیوز که وابسته به نیروهای تحت حمایت ایران است از کشته شدن ۲۵ شبه نظامی و مجروح شدن ۱۰ نفر دیگر در حمله هوایی به سایت شبه نظامیان تحت حمایت ایران خبر داد.

ایالات متحده آمریکا اعلام کرد هیچ نقشی در حمله هوایی به کاروان سوخت ایران برای لبنان نداشته است
ایالات متحده آمریکا اعلام کرد هیچ نقشی در حمله هوایی به کاروان سوخت ایران برای لبنان نداشته است

این حملات اولین بار توسط کانال خبری عراقی صابرین‌نیوز که وابسته به شبه نظامیان تحت حمایت ایران است گزارش شد. این کانال خبری ایالات متحده آمریکا را مسئول اجرای این حملات در نزدیکی گذرگاه مرز القائم اعلام کرد و مدعی شد که ۲۵ نفر در این حملات کشته شده اند.

صابرین نیوز و دیگر سایت های خبری گزارش دادند که تانکرهای حامل بنزین ایرانی برای لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

سایت خبری صدای الشرقیه نیز از کشته شدن ۲۵ شبه نظامی تحت حمایت ایران و مجروح شدن ۱۰ نفر دیگر خبر داد.

سایت خبری محلی دیرالزور ۲۴ نیوز (Deir Ezzor 24) گزارش داد که جنگنده های ناشناس یک پایگاه متعلق به شبه نظامیان ایرانی در نزدیکی ال‌بوکامل در منطقه دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار داده اند.

نفیسه کوهنورد گزارشگر بی‌بی‌سی گزارش داد که یکی از مقامات ارشد ایالات متحده آمریکا تایید کرده است که حملات هوایی توسط یکی از طرفین ناشناس در منطقه اجرا شده است و ایالات متحده آمریکا نقشی در این حملات نداشته است.

سایت خبری محلی دیرالزور ۲۴ نیوز (Deir Ezzor 24) گزارش داد که جنگنده های ناشناس یک پایگاه متعلق به شبه نظامیان ایرانی در نزدیکی ال‌بوکامل در منطقه دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار داده اند. نفیسه کوهنورد گزارشگر بی‌بی‌سی گزارش داد که یکی از مقامات ارشد ایالات متحده تایید کرده است که حملات هوایی توسط یکی از طرفین ناشناس در منطقه اجرا شده است

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا