بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : ۱۹ نفر مبتلای جدید همراه با ۲ شیوع دیگر ویروس کرونا

بریتیش کلمبیا : آمار مبتلایان جدید ویروس کرونا

بریتیش کلمبیا : ۱۹ نفر مبتلای جدید همراه با ۲ شیوع دیگر ویروس کرونا

مقامات بهداشت عمومی بریتیش کلمبیا از ابتلای ۱۹ نفر جدید به ویروس کرونا و همچنین ۲ شیوع دیگر کووید۱۹ در مراکز درمانی در فریزر ولی_ بریتیش کلمبیا خبر دادند. بریتیش کلمبیا : ۱۹ نفر مبتلای جدید همراه با ۲ شیوع دیگر ویروس کرونا

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی ؛

طبق بیانیه دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت و آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا، یکی از شیوع ها در خانه سالمندان تیبور (Tabor) در ابوتسفورد و دیگری در بیمارستان Mission Memorial در Mission میباشد.

دیکس و هنری روز سه شنبه گفتند : شیوع ویروس کرونا در خانه سالمندان « تیبور » و شیوع دیگر در خانه سالمندان « میپل هیل » در بیمارستان Langley Memorial را اعلام کردند که هر دو به شیوع Mission Memorial مربوط میباشند. بریتیش کلمبیا : ۱۹ نفر مبتلای جدید همراه با ۲ شیوع دیگر ویروس کرونا

آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا
آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا

مقامات اظهار داشتند که شیوع اخیر در مراکز مراقبت های بهداشت بسیار نگران کننده و به وضوح مشخص است که ویروس کووید۱۹ در جامعه ما باقی مانده است.
Mission Memorial بیمارستان کوچکی است؛ این بدان معنی است که خدمات برای اجتماع در حال حاضر محدود به مراکز مراقبت های فوری و اورژانسی می باشد.

از زمان شروع ویروس ۲۷۷۵ نفر مبتلا به کووید ۱۹ و ۱۶۸ نفر فوت شده در بریتیش کلمبیا وجود داشته است. در حال حاضر ۱۸۵ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در استان وجود دارد.

از روز چهارشنبه، ۱۱ نفر به دلیل کووید۱۹ در بیمارستان بستری شده اند، که از جمله ۵ نفر آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

دیکس و هنری گفتند : تیم های بهداشت عمومی، با شیوع های جدید از نزدیک مقابله میکنند و امیدوارند که هرچه سریع تر بتوانند شیوع ها را کنترل و مهار کنند.

مقامات در بیانیه خود گفتند : ما میدانیم که کووید۱۹ به سرعت گسترش می یابد و میتواند به دیگران منتقل شود (حتی هنگامی که کسی بدون علائم است و یا علائم کمی دارد). یک نفر مبتلا تشخیص داده نشده میتواند به سرعت موجب افزایش تعداد مبتلایان شود.

در همان روز که « جان هورگان » نخست وزیر بریتیش کلمبیا گفت که خوشبین است که هفته آینده استان بتواند فاز ۳ بازگشایی را شروع کند، شیوع های جدید در بریتیش کلمبیا اعلام شدند.

اجرای فاز ۳ موجب افزایش مسافرت در بریتیش کلمبیا و همچنین بازگشایی مجدد سالن های سینما و سالن های مشابه میشود که حفظ فاصله فیزیکی از یکدیگر در خارج از خانه و ممنوعیت تجمع بیش از ۵۰ نفر در اماکن باید رعایت شود. بریتیش کلمبیا : ۱۹ نفر مبتلای جدید همراه با ۲ شیوع دیگر ویروس کرونا

دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت
دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت

هنری و دیکس خطر افزایش مسافرت (به ویژه در جوامع کوچک که ممکن است منابع مراقبت های بهداشتی محدود باشد) را در بیانیه ذکر کردند.

دیکس و هنری گفتند : ما از مردم بریتیش کلمبیا میخواهیم با افزایش تعاملات اجتماعی، تمام اقدامات لازم جهت حفظ سلامتی خود را انجام دهند. شما مورد احترام در جامعه هستید. شما ممکن است هنگامی که در جاده هستید با فرد مبتلا روبرو شوید؛ از شما میخواهیم در خانه بمانید و از دیگران دور شوید به ویژه اگر کمی کسالت دارید.

طبق گفته های هنری و دیکس، مقامات بهداشت شیوع ویروس در جامعه Oppenheimer Group را اعلام کرده اند و منتقل کننده ویروس شناسایی شده است.

تیم های بهداشت عمومی در حال حاضر با چهار شیوع مداوم در جامعه مقابله میکنند.

اکثر مبتلایان کووید ۱۹ بریتیش‌کلمبیا از زمان شروع ویروس در Lower Mainland با ۱۴۳۸ نفر مبتلا شناسایی شده در مجموعه بهداشت و سلامت فریزر هلث  (Fraser Health) و ۹۴۶ نفر مبتلا شناسایی شده در مجموعه بهداشت و سلامت ساحلی ونکوور (Vancouver Coastal Health) تحت مراقبت میباشند.

در مناطق دیگر استان ۱۹۶ نفر مبتلا کوید۱۹ در Interior Health و ۱۳۰ نفر مبتلا در Island Health و ۶۵ نفر مبتلا در Northern Health تحت مراقبت میباشند.

۶ نفر دیگر که قبلا جواب آزمایش کووید۱۹ آنها مثبت بوده نیز اکنون بهبود یافتند.

تعداد کل بهبود یافتگان در بریتیش‌کلمبیا به ۲.۴۲۲ نفر رسید.

دکتر بانی هنری   کووید۱۹   دکتر بانی هنری    کووید۱۹    دکتر بانی هنری   کووید۱۹  دکتر بانی هنری

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا