بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

RCMP : از ابتدای سال جاری ۵۹ گزارش کلاهبرداری از رمزارز در سوری ثبت شده است

پلیس سلطنتی کانادا : در سال جاری تا به امروز ۵۹ گزارش کلاه‌برداری مربوط به رمزارز به ارزش بالغ‌بر ۶۰۰،۰۰۰ دلار در سوری به ثبت رسیده است

RCMP : از ابتدای سال جاری ۵۹ گزارش کلاهبرداری از رمزارز در سوری ثبت شده است

پس از ده‌ها مورد کلاه‌برداری ثبت‌شده از ابتدای سال جاری به ارزش بیش از نیم میلیون دلار زیان، پلیس سلطنتی (RCMP) در سوری به مردم هشدار داد که نسبت به کلاه‌برداری در سرمایه‌گذاری رمز ارز هوشیار باشند. RCMP : از ابتدای سال جاری ۵۹ گزارش کلاهبرداری از رمزارز در سوری ثبت شده است

RCMP : از ابتدای سال جاری 59 گزارش کلاهبرداری از رمزارز در سوری ثبت شده است
RCMP : از ابتدای سال جاری ۵۹ گزارش کلاهبرداری از رمزارز در سوری ثبت شده است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا در سوری در اعلان خبری روز دوشنبه گفت، که از ژانویه تاکنون ۵۹ مورد کلاه‌برداری مرتبط با رمز ارز به ارزش کلی ۶۱۲،۷۴۸ دلار ثبت کرده است.

پلیس گفت، از ۵۹ مورد کلاه‌برداری مرتبط با انواع رمز ارز ، ۲۵ مورد از نوع CRA یا جعل عنوان پلیس بوده است. این دسته از کلاه‌برداری‌ها معمولاً شامل افرادی است که خود را به‌عنوان شخص صاحب‌ مقام در تشکیلات دولتی، مثل افسر پلیس، مؤسسات مالی یا نهادهای دولتی جا می‌زنند.

اما قابل‌ توجه‌ترین زیان‌های مالی، برخاسته از کلاه‌برداری‌های سرمایه‌گذاری در رمز ارز است، که به از دست دادن ۳۷۵،۰۰۰ دلار از سرمایه قربانیان منجر شده است.

پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا می‌گوید در این دسته از کلاه‌برداری‌ها اغلب، قربانی به اراده خودش باهدف خرید رمز ارز، پول را به‌صورت آنلاین به فرد غریبه منتقل می‌کند.

بِرَد شارپنتیر (Brad Charpentier)، افسر کلانتری در بخش جرائم اقتصادی اینترنتی RCMP سوری در یک اعلان خبری گفت، «بهترین دفاع شما در مقابل قربانی شدن، آگاهی و هوشیاری است. اگر تصمیم گرفتید که هر نوع رمز ارزی را خریداری کنید، اطمینان حاصل کنید که از پلتفرم‌های معاملاتی اصلی یا صرافی‌های آنلاین استفاده می‌کنید.»

«آگاه باشید که رمز ارزها بیمه ندارند و اگر پول شما به سرقت برود، خسارت شما جبران نخواهد شد.»

پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا به مردم توصیه می‌کند که از رمز عبورها و پرسش‌های امنیتی قوی برای تمام حساب‌های آنلاین خود استفاده کنند.

نشانه‌های یک کلاه‌برداری می‌تواند شامل تماس‌های تلفنی، ایمیل یا پیامک درخواست‌نشده، استفاده از طرز گفتار تهدیدکننده، درخواست اطلاعات شخصی و مطالبه پرداخت از طریق انتقال الکترونیکی، کارت‌های اعتباری پیش‌پرداخت، کارت‌های هدیه یا ارزهای آنلاین باشد.

کلاه‌برداری‌ها باید به مرکز کانادایی مبارزه با کلاه‌برداری به شماره ۸۵۰۱-۴۹۵-۸۸۸-۱ و پلیس محلی گزارش شوند.

 

کریپتوکارنسی    کریپتوکارنسی      کریپتوکارنسی    کریپتوکارنسی  

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا