بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت

معلمان سوری از تغییر سیاست پوشیدن ماسک استقبال کردند

بریتیش کلمبیا : استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت

معلمان شهر سوری در بریتیش کلمبیا به قوانین سخت گیرانه تر برای پوشیدن ماسک در مدارس واکنش نشان می دهند، بسیاری می گویند که این اقدام گامی در مسیر درست است. بریتیش کلمبیا : استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

طبق دستور جدید که روز شنبه از طریق منطقه مدرسه سوری اعلام شد، کارکنان آموزش مهدکودک تا گرید دوازده و دانش آموزان گرید ۴ تا ۱۲ ملزم هستند که در تمام مدت، حتی زمان کار با گروه های آموزشی خود، ماسک بر صورت داشته باشند.

پیش از این، پوشیدن ماسک تنها برای دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان اجباری بود و علاوه بر آن زمانی که دانش آموزان پشت میزهای خود نشسته بودند نیازی به پوشیدن ماسک نداشتند.

مت وستفال (Matt Westphal) رئیس اتحادیه معلمان سوری در واکنش به این اطلاعیه گفت:

“ما فکر می کنیم که این اقدام دیر انجام شده  است، اما به هر حال به شدت از آن استقبال می کنیم. ما از ابتدای سال برای اجباری شدن استفاده از ماسک در مدارس سوری تلاش کردیم چراکه این مدارس بسیار شلوغ و پرجمعیت هستند و فاصله گذاری در آن ها غیرممکن است.”

این اتحادیه همچنین معتقد است که دانش آموزان جوانتر نیز باید ملزم به استفاده از ماسک شوند. دانش آموزان مهدکودک تا گرید سوم برای استفاده از شیلد صورت تشویق می شوند اما استفاده از آن اجباری نیست.

تری مورینگ (Teri Mooring) رئیس فدراسیون معلمان بریتیش کلمبیا در آخر هفته در شبکه اجتماعی گفت:

” اینکه بالاخره پوشیدن ماسک در مدارس سوری اجباری شده خوب است. امیدوارم که خانواده ها نیز به تشویق و ترغیب کودکان (مهدکودک تا گرید سوم) خود برای پوشیدن ماسک بپردازند. این یک قدم خوب است.”

سوری همواره یک نقطه اصلی انتقال کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا بوده است و مدارس سوری در سال تحصیلی جاری تعداد قابل توجهی مواجهه با ویروس کرونا و شیوع انواع این بیماری را داشته اند. به همین علت، در برنامه بریتیش کلمبیا برای واکسیناسیون کارکنان خط مقدم با واکسن آسترازنکا، این منطقه یک اولویت برای واکسیناسیون معلمان بوده است.

سیاست استفاده از ماسک برای گرید ۴ و بالاتر از بعد از ظهر روز دوشنبه فقط در سوری برقرار است.

این تغییرات بلافاصله اجرایی می شوند.  : استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت

بریتیش کلمبیا : استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت
: استفاده از ماسک در مدارس ابتدایی بیشتری در سطح استان گسترش یافت

اخبار ونکوور    اخبار ونکوور   اخبار ونکوور    اخبار بریتیش کلمبیا  اخبار بریتیش کلمبیا  اخبار بریتیش کلمبیا  

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا