بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد کرد

مدارس منطقه سوری ماه گذشته سخت ترین آسیب ها را تجربه کرد

پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد کرد

دکتر بانی هنری می گوید که با وجود افزایش مداوم مبتلایان به کووید۱۹، وی برنامه ای برای تعطیلی مدارس بریتیش کلمبیا ندارد. پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

از آغاز سال تحصیلی هزاران مورد مواجهه با ویروس در مدرسه گزارش شده است.

دکتر بانی هنری روز سه شنبه گفت: ما با همتایان خود در وزارت آموزش، سرپرستان هیئت مدارس مناطق، مدیران و معلمان در تماس بوده و صحبت کرده ایم.

سخت ترین بخش استان، منطقه سوری بوده که در آن انتقال ویروس در سطح جامعه بیشترین میزان بوده است. پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد کرد

پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید19 را رد کرد
پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد

دکتر بانی هنری میگوید که تیم او در حال کار روی مدارس منطقه سوری هستند؛ همچنین مقامات برنامه های ایمنی کووید۱۹ را طی تعطیلات بهار اصلاح کرده اند.

او توضیح بیشتری در مورد اینکه این تغییرات چه بوده اند نداد، اما متذکر شد که برخی معلمان واکسینه شده اند.

معلمان منطقه سوری در مدارسی که ماه گذشته سخت ترین آسیب ها را تجربه کرده اند به ابتدای صف تزریق واکسن کرونا منتقل شدند اما هنوز تمامی معلمان واکسینه نشده اند.

برنامه واکسیناسیون کارمندان خط مقدم با واکسن آسترازنکا به دلیل نگرانی های پیرامون لخته های خونی در برخی افراد زیر ۵۵ سال به تعویق درآمده است.

پزشکپزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید19 را رد کرد ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید19 را رد کرد
پزشک ارشد بریتیش کلمبیا ایده تعطیلی مدارس در دوره افزایش مبتلایان به کووید۱۹ را رد

در همین حال، مدارس تورنتو از روز چهارشنبه به مدت دو هفته برای کاهش انتقال ویروس تعطیل میشوند.

انتاریو در حال حاضر در یک قرنطینه یک ماهه استانی به سر می برد. این قرنطینه برای مبارزه با افزایش تعداد مبتلایان به کووید۱۹ و تعداد موارد بستری در  بیمارستان اعمال شده است. اضافه بر آن دستور ماندن در خانه از روز پنجشنبه نیز در استان انتاریو اجرا میشود.

این استان دیروز از ابتلای بیش از ۳۰۰۰ نفر دیگر به این ویروس خبر داد و امروز نیز ۳۲۱۶ مورد دیگر گزارش کرد.

پزشک ارشد بریتیش کلمبیا، دکتر بانی هنری در این باره گفت، در حال حاضر در انتاریو حدود ۶۰ درصد مبتلایان به گونه B.1.1.7 آلوده هستند؛ ما حدود یک ماه از انتاریو عقب تر هستیم و به آن نقطه خواهیم رسید.

با این وجود، وی اعتقاد ندارد که تعطیلی مدارس راه حلی برای این شرایط است.

وی گفت، آنچه که ما آموخته ایم اینست که تعداد مبتلایان در زمان هایی که کودکان به مدرسه نمی روند افزایش می یابد و این مساله عموما بدان دلیل است که آنها زمان های بدون ساختار دیگری را تجربه میکنند. این کودکان به مدرسه نیاز دارند و ما میدانیم که مدرسه محلی ایمن برای آنهاست.

اخبار بریتیش کلمبیا    اخبار ونکوور   اخبار بریتیش کلمبیا    اخبار ونکوور    اخبار بریتیش کلمبیا  اخبار ونکوور   اخبار بریتیش کلمبیا  اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا