انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید به کووید۱۹ در انتاریو

پس از ماه ها بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید کووید۱۹ در انتاریو گزارش شد

انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید به کووید۱۹ در انتاریو

مقامات بهداشتی انتاریو برای اولین بار پس از چندین ماه، ابتلای بیش از ۳۲۰۰ فرد جدید به کووید۱۹ را گزارش کردند. انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید به کووید۱۹ در انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

این استان ابتلای ۳۲۱۵ فرد جدید به ویروس کرونای جدید را در روز چهارشنبه اعلام کرد. آخرین باری که مسئولان چنین رقم بالایی را گزارش کرده بودند در اوج موج دوم کرونا با تعداد ۳۴۲۲ مبتلای جدید بوده است. 

مجموع تعداد مبتلایان روز چهارشنبه نسبت به تعداد گزارش شده در روز سه شنبه (۳۰۵۶ نفر) و روز دوشنبه (۲۹۳۸ نفر) افزایش یافته است.

میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان روزانه در حال حاضر ۲۹۸۷ نفر می باشد که نسبت به تعداد متناظر هفته گذشته (۲۳۱۶) افزایش داشته است.

با توجه به ۴۹۸۸۹ تست آنالیز شده در ۲۴ ساعت گذشته، به گفته استان در حال حاضر نرخ مثبت بودن تست های کووید۱۹ در این استان معادل ۶.۷ درصد می باشد.

مقامات بهداشتی همچنان فوت ۱۷ نفر دیگر ناشی از کووید۱۹ را در استان گزارش کردند. در مجموع تعداد افراد فوت شده در استان مرتبط با ویروس کرونا از ابتدای پاندمی تا به امروز برابر با ۷۴۷۵ نفر بوده است.

بر اساس گزارش های استان در حال حاضر ۱۳۹۷ نفر به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری هستند که حداقل ۵۰۴ نفر آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند و ۳۱۱ نفر نیز با کمک دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

این استان همچنین بهبود ۲۴۰۷ نفر را تا روز چهارشنبه اعلام کرده است که با این حساب تعداد کل افراد بهبود یافته در انتاریو به ۳۳۵۹۸۳ نفر می رسد.

با احتساب گزارش روز چهارشنبه، تعداد کل موارد تایید شده آزمایشگاهی در انتاریو به ۳۷۰۸۱۷ مورد می رسد که شامل موارد فوت شده و بهبود یافته نیز می شود.

 

مبتلایان انتاریو مربوط به کدام مناطق هستند؟

 

اکثر مبتلایان جدید گزارش شده در روز چهارشنبه در مناطق حساس در منطقه تورنتو بزرگ متمرکز شده اند. مقامات تعداد ۱۰۹۵ مبتلای جدید در تورنتو و ۵۹۶ فرد جدید در منطقه پیل و ۳۴۲ نفر در منطقه یورک را گزارش کرده اند.

چندین منطقه دیگر نیز تعداد مبتلایان جدید را ۳ رقمی گزارش کردند که شامل اتاوا (۲۲۵ مورد)، منطقه دورهام (۱۸۷ مورد)، میدلسکس- لندن (۱۱۳ مورد) و همیلتون با ۱۰۴ مورد مبتلای جدید می شود.

انتظار می رود که رئیس دولت انتاریو داگ فورد در روز چهارشنبه قانون ماندن در خانه را در سطح استان اعلام کند. بر اساس این قانون برای مقابله با موج سوم بیماری، فروش حضوری تمامی کسب و کارهای غیر ضروری از روز پنجشنبه حداقل به مدت یکماه ممنوع می شود.

 

انواع واریانس های ویروس در انتاریو

 

از آنجا که انتاریو شروع به جستجوی فعال واریانس های نگران کننده کووید۱۹ کرده، در تست های مثبت آزمایشگاهی در حدود ۲۸۹۱۲ جهش شناسایی شده که از میان آن ها ۱۷۱۹ جهش در ۲۴ ساعت گذشته یافت شده است.

در حالی که این استان هزاران جهش ژنی را کشف کرده، تنها ۲۴۸۳ مورد برای توالی ژنوم مورد آزمایش قرار گرفته اند تا رسما دسته بندی شوند.

در انتاریو حداقل ۲۲۹۱ مبتلا به گونه B.1.1.7 ویروس و ۷۲ مبتلا به گونه B.1.351 و ۱۲۰ مبتلا به واریانس P.1 وجود دارند. انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید به کووید۱۹ در انتاریو 

انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از 3200 مبتلای جدید به کووید19 در انتاریو
انواع ویروس کرونا در منطقه تورنتو بزرگ : بیش از ۳۲۰۰ مبتلای جدید به کووید۱۹ در انتاریو

بیش از ۳۲۴۰۰۰ نفر در انتاریو به طور کامل واکسینه شده اند 

 

طبق گزارش های استان، ۳۲۴۷۸۳ نفر از ساکنین انتاریو هر دو دوز واکسن کووید۱۹ خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر به طور کامل در برابر این بیماری ایمن هستند.

در طی ۲۴ ساعت گذشته، طبق گفته مقامات ۱۰۴۳۸۲ دوز واکسن به ساکنین این استان تزریق شده است.

اخبار کانادا    اخبار تورنتو    اخبار کانادا      اخبار تورنتو    اخبار کانادا        اخبار تورنتو      اخبار کانادا  اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا