جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کسری بودجه کانادا در ۸ ماهه نخست سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ معادل ۳.۵۵ میلیارد است

کانادا در هشت ماهه نخست سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ معادل ۳.۵۵ میلیارد دلار کسری بودجه داشته است

کسری بودجه کانادا در ۸ ماهه نخست سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ معادل ۳.۵۵ میلیارد است

وزارت دارایی روز جمعه اعلام کرد «کانادا در هشت ماهه نخست سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ بالغ بر ۳.۵۵ میلیارد دلار (۲.۶۷ میلیارد دلار آمریکا) کسر بودجه داشته، که بخشی از آن به دلیل بدهی های بالای کشور بوده است.

این درحالیست که کانادا در بازه زمانی آوریل تا نوامبر ۲۰۲۱، بالغ بر ۷۳.۷۰ میلیارد دلار کسر بودجه را به ثبت رسانده است.

افزایش درآمدها

درآمدهای سالانه کانادا نیز تا به امروز ۱۴.۸٪ افزایش یافته که بر اساس بهبود گسترده در جریان درآمد بوده است.

وزارت دارایی کانادا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هزینه های کشور نیز طی هشت ماه مالی ۲۳-۲۰۲۲ مجموعا ۱۳.۹ درصد کاهش داشته که عمدتاً بدلیل کاهش حمایتهای مالی دولت در دوران شیوع کرونا از  افراد و مشاغل بوده است.

بدهی عمومی فدرال نیز در این سال مالی ۳۵.۸ درصد افزایش یافته که در درجه اول منعکس‌کننده نرخ‌های بهره بالاتر و تعدیل تورم بالاتر در اوراق قرضه بوده است.

کسر بودجه ماهانه کانادا نیز در ماه نوامبر ۳.۳۸ میلیارد دلار کانادا بوده که در مقایسه با کسری ۱.۴۴ میلیارد دلاری کشور در سال گذشته افزایش داشته است.

توجه: مقیاس دلار کانادا با دلار آمریکا در این خبر عبارت است از: (۱ دلار آمریکا = ۱.۳۳۱۰ دلار کانادا)

وزارت دارایی روز جمعه اعلام کرد «کانادا در هشت ماهه نخست سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ بالغ بر ۳.۵۵ میلیارد دلار (۲.۶۷ میلیارد دلار آمریکا) کسر بودجه داشته، که بخشی از آن به دلیل بدهی های بالای کشور بوده است. توجه: مقیاس دلار کانادا با دلار آمریکا در این خبر عبارت است از: (۱ دلار آمریکا = ۱.۳۳۱۰ دلار کانادا)  کسر بودجه ماهانه کانادا نیز در ماه نوامبر ۳.۳۸ میلیارد دلار کانادا بوده که در مقایسه با کسری ۱.۴۴ میلیارد دلاری کشور در سال گذشته افزایش داشته است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا