انتاریوجدیدترین اخبارکانادا
شهرداری اتاوا بخاطر دریافت پول اضافی از 2000 نفر از شهروندان در زمان کووید19 عذرخواهی کرد


شهرداری اتاوا بخاطر دریافت پول اضافی از 2000 نفر از شهروندان در زمان کووید19 عذرخواهی کرد


شهرداری اتاوا این هفته پس از 4 ماه که بدلیل شیوع کووید19 مراکز تفریحی اش تعطیل بود بدلیل دریافت پول اضافی از 2000 نفر عذرخواهی کرد.
شهرداری اتاوا بخاطر دریافت پول اضافی از 2000 نفر از شهروندان در زمان کووید19 عذرخواهی کرد
به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی بی سی ؛


بنابر گزارش روز چهارشنبه شورای شهر اتاوا طی ماههای آوریل ، می ، جون و جولای و حتی در
ماه مارس نیز هزینه سالن های بدنسازی ، استخر و سایر تفریحاتی که تعطیلی بوده اند
از اعضا کسر شده بود.
دن بریزبوایس (Dan Brisebois) مدیر کل بازیهای تفریحی ، با انتشار یادداشتی در این رابطه اعلام کرد:
دیروز خطایی در پردازش پرداخت ها رخ داد که منجر به دریافت پول اضافی ماهانه از کردیتهای
مشتریان شد.
بنابر این بیانیه که نسخه ای از آن به سی بی سی ارسال شده ، در همین رابطه
بین 80 تا 400 دلار از مشتریان اضافی اخذ شده است.
بین 80 تا 400 دلار از مشتریان اضافی اخذ شده است.
بر همین اساس شهرداری برای بازپرداخت دریافتی های مازاد عضویت این افراد را لغو کرده
و طی چند روز آینده مبالغ اضافی به حساب شان برگشت داده می شود.
در بخش دیگری از این یادداشت آمده که کارکنان هر مرکز تفریحی می توانند برای فعال سازی مجدد عضویتها
به علاقمندان و اعضای این مراکز کمک کنند.
به علاقمندان و اعضای این مراکز کمک کنند. مراکز تفریحی
همچین با ارسال ایمیلی از این اشتباه عذرخواهی شده است.































