بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

آخرین وضعیت کووید-۱۹ : افزایش ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا ، ۱۵ مرگ مرتبط در طول آخر هفته

بریتیش کلمبیا : ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا ، ۱۵ مرگ مرتبط در آخر هفته

آخرین وضعیت کووید-۱۹ : افزایش ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا ، ۱۵ مرگ مرتبط در طول آخر هفته

بریتیش کلمبیا ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۵ مرگ مرتبط با بیماری را در طول آخر هفته به ثبت رساند. آخرین وضعیت کووید-۱۹ : افزایش ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا ، ۱۵ مرگ مرتبط در طول آخر هفته

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

دکتر بانی هنری، مسئول ارشد بهداشت و درمان استان در طول کنفرانس خبری روز دوشنبه خود درباره پاندمی گفت، یکی از آخرین مرگ و میرها مربوط به شخصی در محدوده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال بود، اما سایر موارد شامل سالمندانی بود که بیشتر از ۷۰ سال سن داشتند. اغلب موارد مرگ و میر در بیمارستان اتفاق افتاده است.

دکتر هنری گفت، «مثل همیشه، به خانواده هایی که عزیزان خود را در طول این آخر هفته از دست دادند، تسلیت می گوییم و ابراز همدردی می کنیم.» «می دانیم که سوگواری در طول این ایام دشوار تا چه حد می تواند چالش برانگیز باشد.»

بریتیش کلمبیا در مجموع ۱۳۱،۶۵۶ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۱،۵۹۶ مرگ مرتبط با بیماری را از آغاز پاندمی تاکنون به ثبت رسانده است.

آخرین وضعیت کووید-19 : افزایش 2،174 مورد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا ، 15 مرگ مرتبط در طول آخر هفته
آخرین وضعیت کووید-۱۹ : افزایش ۲،۱۷۴ مورد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا 

در حدود ۸۳۵ مورد از آخرین موارد ابتلا به بیماری در طول بازه زمانی جمعه تا شنبه و به دنبال آن ۶۷۱ مورد از شنبه تا یکشنبه و ۶۶۸ مورد از یکشنبه تا دوشنبه شناسایی شدند.

در حالی که تعداد موارد ابتلا همچنان بالاست، منحنی اپیدمیولوژیک استان در طول هفته های اخیر به طور پیوسته در حال خم شدن به سمت پایین بوده است. میانگین متحرک هفت روزه موارد جدید ابتلا در بریتیش کلمبیا در روز دوشنبه به ۷۷۲ مورد و حجم موارد درگیر بیماری تا ۷،۳۲۷ نفر کاهش یافت که هر دو رقم کمترین تعداد موارد ثبت شده از ماه مارس است.

تعداد موارد بستری در بیمارستان نیز با کاهش از ۵۱۱ مورد در روز جمعه به ۴۷۴ مورد رسید در حالی که تعداد بیماران بستری در واحد مراقبت های ویژه با اندکی افزایش به ۱۷۶ نفر رسید.

روند گسترش ایمن سازی در بریتیش کلمبیا در طول آخر هفته با تزریق ۹۰،۶۰۸ دوز واکسن فایزر-بیو‌ن‌تک، مدرنا و آسترازنکا ادامه یافت و مجموع تعداد واکسیناسیون استانی را به ۱،۸۷۷،۳۳۰ نفر مورد رساند. رقم اشاره شده شامل ۱،۷۸۵،۵۹۹ تزریق اولین دوز {که برای محافظت از نزدیک به ۳۵ درصد از جمعیت کافی است} و ۹۱،۷۳۱ تزریق دوز دوم است.

طبق برنامه ریزی این ماه قرار است دوبرابر ماه آوریل تزریق هفتگی واکسن فایزر در بریتیش کلمبیا انجام شود. در حدود ۲۷۵،۰۰ دوز در همین هفته دریافت خواهد شد و انتظار می رود بیش از یک میلیون دوز دیگر در طول ماه مه وارد استان شود.

دکتر بانی هنری وجود برخی «خطاهای سیستمی موقت» و قدم های اشتباه در استان از جمله ارسال دعوت پیش از موعد تزریق دوز دیگری از واکسن برای دریافت کنندگان واکسن آسترازنکا از داروخانه ها را تصدیق کرد اما اطمینان داد که هر اشکالی در هنگام رخ دادن توسط دولت رسیدگی خواهد کرد.

دکتر هنری گفت، «از برخی لحاظ می توان گفت ما در حال ساخت فضاپیمایی در حین هدایت پرواز آن بوده‌ایم.» «ما در حال ورود به دوران جدیدی هستیم {میتوان گفت حداکثر سرعت جدید} و در این مسیر وجود دست اندازها قابل انتظار است؛ اما با شرایط تطبیق خواهیم یافت.

با وجود تحولات مثبتی که بوجود آمده، بنا به گفته مسئولین همچنان بسیار ضروری است که ساکنین بریتیش کلمبیا برای نگه داشتن سیر نزولی منحنی در جهت درست به پیروی از محدودیت های کووید-۱۹ ادامه دهند.

هنگامی که دیدار با دوستان و خانواده مطرح است، باید تعداد افراد گروه کم و ثابت نگه داشته شود و در صورت عدم امکان فاصله‌گذاری در فضای باز باقی ماند و ماسک پوشید.

دکتر هنری می گوید، «موقعی که از اوج منحنی عبور کنیم می توانیم شاهد کاهش چشمگیر و محافظت تعداد بیشتری از افراد در جوامع خود و در نتیجه جلوگیری از انتقال بیماری باشیم، اما باید انجام دادن اقداماتی که می‌دانیم موثر هستند را ادامه دهیم.»

حوادث ونکوور    اخبار ونکوور    حوادث ونکوور  اخبار ونکوور    حوادث ونکوور    اخبار ونکوور    دکتر بانی هنری    حوادث ونکوور    اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا