آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاجدیدترین اخباردولت فدرالکاناداکِبِک

طبق قوانین جدید مسافرتی، پروازهای بین المللی فقط در ۴ فرودگاه کانادا فرود می آیند

طبق قوانین جدید مسافرتی، پروازهای بین المللی فقط در ۴ فرودگاه کانادا فرود می آیند

طبق قوانین جدید مسافرتی ، پروازهای بین المللی فقط در ۴ فرودگاه کانادا فرود می آیند

دور بعدی محدودیت های سفرهای بین المللی رسماً صبح روز پنجشنبه آغاز شد و اتاوا امیدوار است که با وجود این محدودیتها، مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند تا سرعت شیوع ویروس کاهش یابد.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

از نیمه شب این محدودیت اجرا شده و تمامی پروازهای بین المللی به مقصد کانادا، فقط در فرودگاه های تورنتو، مونترال، کلگری یا ونکوور فرود می آیند.

پروازهایی از ایالات متحده، مکزیک، آمریکای مرکزی، کارائیب و آمریکای جنوبی که در محدودیتهای قبلی مستثنی شده بودند نیز شامل این محدودیتهای جدید میشوند.

همچنین، قرار است طی هفته های آینده، طبق دستور دولت فدرال، مسافرین پروازهای بین المللی هزینه ای معادل با ۲ هزار دلار پرداخت کنند تا در یک هتل تاییده شده از طرف دولت، به مدت ۳ روز قرنطینه شوند تا زمانیکه جواب آزمایش کووید۱۹ آنها آماده شود.

در نتیجه این محدودیتها، فرودگاه بین المللی کلگری، چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه تقریباً خالی بود، به جز چند مسافر مانند ران آلتهاوس (Ron Althouse) و همسرش ماریلین (Marilyn).

این زوج زودتر از آنچه که برنامه ریزی کرده بودند از آریزونا به کلگری بازگشتند.

ران گفت: ما قصد نداشتیم تا اواسط مارس به خانه برگردیم، اما حرف های زیادی را شنیدیم و تصمیم گرفتیم برگردیم. ما واقعاً ترسیدیم.

کیلین نواد (Kaylyn Noad) که برای کار به تگزاس سفر کرده بود، گفت سفر کردن با وجود تست های کووید۱۹ و قرنطینه اجباری به دردسرش نمی ارزد.

من به اندازه کافی در سفر بودم، الان فقط می خواهم به خانه بروم.

علیرغم این تغییرات در قوانین و محدودیتها، شرکت های هواپیمایی آمریکایی هنوز در فرودگاه بین المللی کلگری فعالیت میکنند و پروازهایی را ارائه میدهند.

مسافران میتوانند روز پنجشنبه، از طریق شرکت هواپیمایی دلتا از کلگری به کانکون بروند، اما ابتدا باید در ایالات متحده توقف کنند.

شرکت های هواپیمایی آمریکایی ، پروازهای مکزیک را نیز با توقف هایی در هیوستون یا دنور ارائه می دهند. اگر کسی برنامه سفر بین المللی دارد، کارشناسان سفر توصیه می کنند بیمه مسافرتی یا کووید۱۹ را خریداری کند.

شرکت های هواپیمایی کانادایی پروازهایی را به مناطق گرم از جمله مکزیک و کارائیب تا پایان ماه آوریل ارائه میدهند.

اتاوا این درخواست را برای جلوگیری از افزایش شمار افرادی که طی سفر، به ویروس کرونا و گونه های مختلف آن مبتلا میشوند، ارائه داد.

 

طبق قوانین جدید مسافرتی ، پروازهای بین المللی فقط در 4 فرودگاه کانادا فرود می آیند
طبق قوانین جدید مسافرتی ، پروازهای بین المللی فقط در ۴ فرودگاه کانادا فرود می آیند

پروازهای ورودی به کانادا  پرواز به کارائیب پرواز به مکزیک پروازهای ورودی به کانادا  پرواز به مکزیک   پرواز به کارائیب

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا