ایرانجدیدترین اخبار

جمهوری اسلامی گروهی را برای بازگشایی سفارت راهی عربستان سعودی می‌کند

یک هیأت ایرانی برای بازگشایی سفارت راهی عربستان سعودی می‌شود

جمهوری اسلامی گروهی را برای بازگشایی سفارت ایران راهی عربستان سعودی می‌کند

یک هیات ایرانی این هفته برای بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض به عربستان سعودی سفر می کند.

این بیانیه چند روز پس از  اولین گردهمایی رسمی روز پنجشنبه دیپلمات های ارشد وزرای خارجه جمهوری اسلامی و عربستان سعودی در پکن در بیش از هفت سال گذشته و پس از میانجیگری چین برای بازگرداندن روابط بین کشورهای منطقه‌ای، منتشر شد.

بنابر این گزارش، هیات فنی جمهوری اسلامی از سفارت تهران در ریاض بازدید و مقدمات بازگشایی سفارت ایران در عربستان را فراهم خواهد کرد.

وزارت خارجه عربستان روز شنبه گفته بود که مقاماتی برای گفتگو در مورد روند بازگشایی نمایندگی‌های دیپلماتیک ریاض در تهران به ایران سفر کرده‌اند.

هیات عربستان سعودی صبح امروز از سفارت عربستان در تهران بازدید کرد.

یک هیات ایرانی این هفته برای بازگشایی سفارت جمهوری‌اسلامی ایران در ریاض به عربستان سعودی سفر می کند. این بیانیه چند روز پس از  اولین گردهمایی رسمی روز پنجشنبه دیپلمات های ارشد وزرای خارجه جمهوری‌اسلامی و عربستان سعودی در پکن در بیش از هفت سال گذشته و پس از میانجیگری چین برای بازگرداندن روابط بین کشورهای منطقه‌ای، منتشر شد. بنابر این گزارش، هیات فنی جمهوری اسلامی از سفارت تهران در ریاض بازدید و مقدمات باز گشایی سفارت ایران در عربستان را فراهم خواهد کرد. وزارت خارجه عربستان روز شنبه گفته بود که مقاماتی برای گفتگو در مورد روند بازگشایی نمایندگی‌های دیپلماتیک ریاض در تهران به ایران سفر کرده‌اند. هیات عربستان سعودی صبح امروز از سفارت عربستان در تهران بازدید کرد. یک هیات ایرانی این هفته برای باز گشایی سفارت جمهوری‌اسلامی ایران در ریاض به عربستان سعودی سفر می کند. این بیانیه چند روز پس از  اولین گردهمایی رسمی روز پنجشنبه دیپلمات های ارشد وزرای خارجه جمهوری‌اسلامی و عربستان سعودی در پکن در بیش از هفت سال گذشته و پس از میانجیگری چین برای بازگرداندن روابط بین کشورهای منطقه‌ای، منتشر شد. بنابر این گزارش، هیات فنی جمهوری اسلامی از سفارت تهران در ریاض بازدید و مقدمات بازگشایی سفارت ایران در عربستان را فراهم خواهد کرد. وزارت خارجه عربستان روز شنبه گفته بود که مقاماتی برای گفتگو در مورد روند بازگشایی نمایندگی‌های دیپلماتیک ریاض در تهران به ایران سفر کرده‌اند. هیات عربستان سعودی صبح امروز از سفارت عربستان در تهران بازدید کرد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا