ایرانجدیدترین اخبار

ملاهای متحجر ایران بجای رسیدگی به اقتصاد کشور به دنبال شناسایی و مجازات زنان بد حجاب و بی‌حجاب هستند

حکومت ایران برای شناسایی و مجازات زنان بدحجاب در اماکن عمومی دوربین نصب می‌کند

جمهوری اسلامی بجای رسیدگی به اقتصاد ایران به دنبال شناسایی و مجازات زنان بد حجاب و بی‌حجاب است

نیروی انتظامی ایران روز شنبه اعلام کرد، مقامات مسئول در تلاش برای شناسایی، مجازات و مهار زنان و دخترانی که از قوانین پوشش اجباری جمهوری اسلامی سرپیچی می‌نمایند، در اماکن و معابر عمومی ایران دوربین نصب می‌کنند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by #Tehranto (@tehrantonews)

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اعلام این خبر افزود: افراد خاطی پس از شناسایی، پیام های متنی هشدار دهنده در مورد عواقب تخلفاتشان دریافت خواهند کرد.

در این بیانیه که توسط خبرگزاری قوه قضائیه، میزان و دیگر رسانه‌های دولتی ایران منتشر شد، آمده است که این اقدام با هدف «جلوگیری از مقاومت زنان در برابر قانون حجاب» انجام شده است چراکه این مقاومت وجهه معنوی جمهوری اسلامی را خدشه‌دار می‌کند و ناامنی را گسترش می‌دهد.

تعداد فزاینده‌ای از زنان و دختران ایرانی پس از مرگ مهسا امینی توسط پلیس امنیت و اخلاق ایران در سپتامبر گذشته حجاب اجباری را برداشته‌اند.

زنان و دختران ایران اگرچه به دلیل سرپیچی از قوانین پوشش اجباری در معرض خطر دستگیری قرار دارند، اما همچنان به طور گسترده بی حجاب در مراکز خرید، رستورانها، مغازه‌ها و خیابانهای سراسر کشور دیده می شوند.

در همین رابطه حجم زیادی از ویدئوهای مقاومت زنان که فقط شال و روسری به سر ندارند و جمهوری اسلامی آنها را بدحجاب و بی‌حجاب می‌نامد، در برابر گشت ارشاد ایران در شبکه‌های اجتماعی سرازیر شده است.

در همین حال، روز شنبه در موج جدید مسمومیت‌ها و حملات شیمیایی به مدارس که توسط رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی انجام می‌شود و تاکنون صدها دانش‌آموز دختر را در سراسر ایران درگیر کرده، ده‌ها دانش‌آموز دختر در یکی از مدارس اردبیل نیز مسموم شدند.

یک مقام امنیتی اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز دانش آموزان بوی نامطبوع، سوزش گلو و احساس ضعف داشتند که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

قرار است رئیس کمیته حقیقت یاب بررسی مسمومیتهای مشکوک، حدود دو هفته دیگر در این رابطه به مجلس شورای اسلامی که بصورت نمایشی توسط حکومت جمهوری اسلامی اداره می‌شوند، گزارش دهد.

ملاها بجای‌ ترمیم اقتصاد ایران دنبال شناسایی و مجازات زنان و دختران بد حجاب و بی‌حجاب ملاها بجای‌ ترمیم اقتصاد ایران دنبال شناسایی و مجازات زنان و دختران بد حجاب و بی‌حجاب 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا