بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور ، شهردار را وادار کرد که برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس بگیرد

تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور، شهردار برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس گرفت 

تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور ، شهردار را وادار کرد که برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس بگیرد

با رسیدن هوای زیبای بهاری در ونکوور، روزهای رفتن به ساحل نیز فرا می رسد و این آخر هفته ساحل کیتسیلانو (Kitsilano Beach) با حضور مردمی که در اولین روزهای گرم سال مشغول آفتاب گرفتن بودند، به یکی از نقاط پرتجمع تبدیل شد. تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور، شهردار برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس گرفت

با این حال، همه مردمی که به ساحل رفتند از مقررات کارشناسان بهداشت استانی در مورد تجمعات پیروی نکردند.

انتشار یک ویدئوی آنلاین بین کاربران از آنچه که به نظر می رسد پارتی رقص شبانه در ساحل کیتز باشد، موجب سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی شد. ده ها نفر از مردم در حال رقصیدن در کنار یکدیگر دیده می‌شوند که تنها چند نفر از آنها ماسک زده اند.

محدودیت های استانی در حال حاضر تجمع مردم در فضای باز را به کمتر از ۱۰ نفر محدود کرده، و لازم است فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود. روز شنبه در حالی که بعضی از مردم ماسک پوشیده بودند و فاصله خود با یکدیگر را رعایت می کردند، بسیاری نیز هیچ کدام را رعایت نمی کردند. در ساحل انگلیش‌بی (English Bay) نیز وضعیت مشابهی برقرار بود.

از لحاظ اجرای مقررات، به نظر نمی رسید که نیروی پلیس کافی برای متفرق کردن جمعیت وجود داشت. در اکثر مواقع به نظر می رسید که جمعیت بدون دخالت اداره پلیس ونکوور به حضور خود در ساحل ادامه دادند.

کندی استوارت شهردار ونکوور، روز یکشنبه در توئیتر به موضوع جمعیت و اجرای مقررات اشاره کرد.

او در توئیتی گفت، «می دانم که عدم امکان دیدار با دوستان خسته کننده است، اما حالا وقت دور هم جمع شدن در گروه های بزرگ نیست.» «من با آدام پالمر، رئیس پلیس در تماس بوده ام، و اداره پلیس ونکوور پس از آخر هفته ای پر مشغله رویکرد خود نسبت به مهمانی های فضای باز را از نو ارزیابی خواهد کرد.»

در حالی که کارشناسان بهداشت در موقعیت های مختلفی تایید کرده اند که تجمع های فضای باز در مقایسه با دور هم جمع شدن در فضای بسته ایمن‌تر است، دکتر بانی هنری، کارشناس ارشد بهداشت استان، نیز گفت که واریانت‌های کووید-۱۹ به آسانی انتقال پذیرند، بنابراین حتی در فضای باز نیز هنوز ریسک انتقال وجود دارد.

دکتر ماریا چانگ، استاد دانشیار گروه پزشکی در دانشگاه بریتیش کلمبیا، نگران است که ساحل غربی نیز به زودی همان وضعیت وخیمی را تجربه خواهد کرد که در شرق کانادا در حال روی دادن است.

او گفت، «ما تقریبا یک ماه از وضعیت انتاریو عقب هستیم. ما با حجم قابل ملاحظه ای از واریانت ها مواجهیم که به آسانی قابل گسترش هستند.»

«من نگران فشار بر بیمارستان ها هستم. ما در حال حاضر فاصله زیادی با رسیدن به حداکثر ظرفیت بستری داریم. اما آنطور که من می بینم در صورت عدم تغییر شرایط، در حال رفتن به همان سمت هستیم.

 

تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور، شهردار برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس گرفت
تشکیل اجتماعات بزرگ در سواحل ونکوور، شهردار برای اجرای مقررات با رئیس پلیس تماس گرفت

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا