انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-۱۹ از روز دوشنبه به کلاس های مجازی بازگشتند

دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-۱۹ از روز دوشنبه به کلاس های مجازی بازگشتند

دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-۱۹ از روز دوشنبه به کلاس های مجازی بازگشتند

دانش آموزان در سراسر انتاریو به دنبال بسته ماندن مدارس پس از تعطیلات بهاری، از امروز به کلاس‌های درس مجازی بازگشتند. دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-۱۹ 

دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-19 از روز دوشنبه به کلاس های مجازی بازگشتند
دانش آموزان انتاریو به دلیل افزایش شدید موارد کووید-۱۹ بازگشتند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

دولت استانی که در حال مقابله با موج جدید موارد کووید-۱۹ و افزایش بستری ها در بیمارستان است، در اوایل هفته گذشته از بازگشت به سیستم یادگیری از راه دور خبر داد.

دولت استانی همچنین مجموعه ای از اقدامات جدید، از جمله محدودیت سفرهای بین استانی را به منظور جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ اعلام کرد.

از امروز نیز ایستگاه های بازرسی در گذرگاه های مرزی برپا خواهد شد و تنها کسانی که برای کار، مراقبت های پزشکی، حمل و نقل کالا و استفاده از معاهدات حقوق بومیان قصد وارد شدن به استان را دارند، اجازه ورود خواهند یافت.

استان انتاریو با وجود کوتاه آمدن از سایر قوانین بهداشت عمومی که همزمان همین جمعه گذشته اعلام شد، در طول آخر هفته قوانین منع ورود به استان را با جدیت و سختگیری به اجرا درآورد.

داگ فورد، نخست وزیر انتاریو روز شنبه به دنبال بروز سریع واکنش های منفی والدین و همینطور کارشناسان بهداشت عمومی، از تصمیم خود در مورد بستن زمین های بازی منصرف شد.

طبق گفته کارشناسان، این اقدام به احتمال زیاد نمی توانست نقشی در جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ داشته باشد، زیرا شواهد نشان می دهد که اغلب موارد انتقال بیماری در فضاهای بسته اتفاق می افتند.

دولت استانی در روز شنبه اختیارات جدید اعطا شده به ماموران پلیس را نیز به سرعت لغو کرد و گفت که ماموران پلیس از این پس مجاز نیستد که در طول اجرای مقررات در-خانه-ماندن، هر عابر پیاده یا راننده ای را متوقف کنند و درباره آدرس محل سکونت و دلیل آنها برای خارج از خانه بودن سوال کنند.

در عوض، پلیس قبل از متوقف کردن افراد باید «دلیلی برای مظنون شدن» به مشارکت افراد در یک رویداد عمومی، سازمان دهی شده یا یک گردهمایی اجتماعی داشته باشد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا