جدیدترین اخبارکانادا

وینیپگ_اتاق بازرگانی : بسیاری از صاحبان مشاغل منیتوبا می گویند یک سال طول می کشد تا به وضع عادی برگردند

وینیپگ_اتاق بازرگانی : بسیاری از صاحبان مشاغل منیتوبا می گویند یک سال طول می کشد تا به وضع عادی برگردند
وینیپگ_اتاق بازرگانی : بسیاری از صاحبان مشاغل منیتوبا می گویند یک سال طول می کشد تا به وضع عادی برگردند

 

 بیش از ۴۰ درصد از صاحبان مشاغل در استان منیتوبا اظهار می‌کنند که حداقل یک سال طول می کشد تا پس از کووید ۱۹ به وضع عادی برگردند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ این رقم حاصل یک نظرسنجی با عنوان “نجات از بیماری همه گیر” که توسط اتاق بازرگانی منیتوبا، اتاق بازرگانی وینیپگ و بازاریابی Leger انجام گرفته، می باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۱۶ درصد از صاحبان مشاغل از این بیم دارند که هرگز به سطح بهره برداری پیش از همه گیری نرسند.

چاک دیویدسون رئیس کل و مدیر عامل اتاق بازرگانی منیتوبا در این رابطه اظهار داشت: آنچه که ما در این نظرسنجی _ که ادامه مطالعه ما در ماه مارس است و میزان تاثیر اولیه کووید ۱۹ را روی کسب و کار مانیتوبا سنجیده است _ تأیید کردیم، به بخش های خرده فروشی، رستوران ها، گردشگری، مهمانخانه ها، تفریحات و خدمات ضربه سختی وارد آمده و اعتمادشان به آینده ضعیف شده است.

 

وی افزود: نگران کننده این است که حداقل ۴۰ درصد از صاحبان مشاغل احساس می کنند حداقل یک سال طول می کشد تا درآمدهای تجاری به سطوح پیش از همه گیری برگردند.

 

در این نظرسنجی مشخص شد در طول همه گیری که ۸۵ درصد از مشاغل متوسط ​تا بزرگ و ۶۲ درصد از مشاغل کوچک با ۱ تا ۱۰ کارمند کار می کردند.

همچنین نشان داد که “نقدینگی کوتاه مدت” و “بازپرداخت بدهی” دو نگرانی اصلی هستند که در میان خدمات خرده فروشی و اعضای صنعت میهمان نوازی گزارش شده است.

لورن ریمیلارد رئیس کل و مدیرعامل اتاق بازرگانی وینیپگ نیز اظهار داشت: در حالی که ما از انتقال به مرحله سوم بازگشایی منیتوبا خوشحال هستیم اما صدمات اقتصادی وارده به بسیاری از مشاغل به زودی بهبود نمی یابند.

 

وی ادامه داد: نتایج این بررسی نشان می دهد وضعیت کلی در حال پیشروی از بحرانی به پایدار است، اما مشاغل همچنان آسیب پذیر باقی می مانند و با موج دوم اقتصادی رویاروی هستند، چرا که صورت حساب های معوق مالیاتی باید پرداخت شوند و بازپرداخت بدهی های به بار آمده، از پاییز آغاز می‌شود. چنانچه جامعه تجاری محلی ما، به ویژه در بخش های خرده فروشی، گردشگری، فرهنگی و صنایع غذایی بخواهد به سلامت کامل خود باز گردند، در ماه های آینده  مساعدت بیشتری مورد نیاز است.

 

براساس این نظرسنجی، صنایعی مانند کشاورزی، تولیدات صنعتی، حمل و نقل و ساخت و ساز از رشد قابل توجهی در طول همه گیری برخوردار بوده اند که برخی از آنها از رشد ۵۰ درصدی بیش از مدت مشابه در سال گذشته خبر می دهند.

 

این نظرسنجی در فاصله زمانی ۲۰ام ماه می تا دوم ماه ژوئن صورت گرفته و به عنوان یک نمونه نظرسنجی اینترنتی، خطایی گزارش نشده است.

وینیپگ | منیتوبا | اتاق بازرگانی | صاحبان مشاغل منیتوبا | وضع عادی | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا