بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در بریتیش کلمبیا ۱۷۰ نفر را در ماه می به کام مرگ کشید

بریتیش کلمبیا : مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در بریتیش کلمبیا ۱۷۰ نفر را در ماه می به کام مرگ کشید

 

ماه گذشته بخصوص برای مصرف کنندگان مواد مخدر در بریتیش کلمبیا بسیار مرگبار بود.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ آمار و ارقام منتشر شده روز پنجشنبه این استان نشان می دهد که مصرف بیش از اندازه مواد مخدر غیرمجاز ماه می به بالاترین سطح ماهانه خود رسیده است.

به گفته  خدمات coroners، در ماه می ۲۰۲۰ بالغ بر ۱۷۰ نفر  به عبارتی بطور متوسط روزانه ۶ نفر به همین علت جان باخته اند که در مقایسه با ماه قبل از آن با ۱۱۸ مورد مرگ و میر در اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر، حاکی از افزایش ۴۴ درصدی آن دارد.

این رقم در مقایسه با ماه می سال گذشته با ۸۸ مورد نیز نشان دهنده افزایش ۹۳ درصدی مرگ و میرهاست.

دکتر بانی هنری، از مسئولین بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا با ابراز تاسف از وقوع این مرگ و میرها شنیدن این اخبار را ناگوار خواند و بیان کرد: اینها برادران، خواهران، همکاران، پسران، دختران، دوستان و جامعه هستند.

وی افزود: دو بحران شیوع کووید۱۹ و مصرف بیش از اندازه مواد مخدر مصرف منابع مالی بریتیش کلمبیا را تا حد زیادی افزایش داده است.

 

بریتیش کلمبیا : مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در بریتیش کلمبیا 170 نفر را در ماه می به کام مرگ کشید
بریتیش کلمبیا : مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در بریتیش کلمبیا ۱۷۰ نفر را در ماه می به کام مرگ کشید

 

لیزا لاپوینت، مدیر ارشد coroner در بریتیش کلمبیا با تایید این صحبتها در آخرین بیاینه خود اظهار داشت : این بسیار غم انگیز و ناامیدکننده است که ببینیم چهار سال پس از اعلام یک اورژانس عمومی تعداد مرگ و میرهای مصرف مواد مخدر غیرقانونی در بریتیش کلمبیا به بالاترین سطح رسیده است.

وی افزود: در ۵ ماهه نخست امسال مجموعا ۵۵۴ نفر در اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر جان سپرده اند.

شهرهای سوری، ونکوور و ویکتوریا دارای بیشترین موارد مرگ و میر بوده اند اگرچه در سرانه مرکز بهداشت شمالی دارای بالاترین میزان مرگ است.

لاپوینت تصریح کرد: با وجود تلاشهای جمعی بسیاری که در رابطه با این بحران انجام شده است، مواد مخدر سمی همچنان جان اعضای خانواده، دوستان و همکاران ما را می گیرد.

پیش از این بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر با ۱۶۱ مورد در دسامبر ۲۰۱۶ توسط بهداشت عمومی به ثبت رسیده است.

به گفته مسئولین بهداشتی استان برخی از این افراد بدلیل نگرانی از کووید۱۹ و فشار بیش از اندازه در سیستم مراقبتهای ویژه از رفتن به اورژانس امتناع می کنند و همین امر موجب جان باختن آنها می شود.

بریتیش کلمبیا | مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در بریتیش کلمبیا | ۱۷۰ نفر در ماه می مردند | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا