انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین را بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته دیگر تمدید کرد

به دنبال ادامه دستور ماندن در خانه ، نرخ مصرف برق با قیمت پایین دو هفته دیگر در انتاریو تمدید شد

دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین را بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته دیگر تمدید کرد

نرخ پایین برق (نرخ خارج از پیک مصرف) به مدت دو هفته دیگر برای ساکنان انتاریو تمدید شد، زیرا اکثریت استان همچنان تحت دستور ماندن در خانه قرار دارند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

در روز اول ژانویه، دولت انتاریو نرخ محاسبه مصرف برق شهروندان را به پایین ترین نرخ در زمستان تغییر داد، زیرا با توجه به قرنطینه گسترده استانی بسیاری از بیزینس ها و رستوران ها مجبور به توقف کسب و کارشان شده بودند. دولت انتاریو

دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین را بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته دیگر تمدید کرد
دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته تمدید کرد

با توجه به تمدید فرمان ماندن در خانه، مدت زمان کاهش قیمت ها نیز تمدید شد تا افراد را به ماندن در خانه و کار کردن از راه دور تشویق کرده و شهروندان فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

این به آن معناست که از همه خانوارهای انتاریو به جای نرخ های مطابق با زمان مصرف و نرخ های طبقه بندی شده ثابت، نرخ ساعات کم باری شبکه یعنی ۸.۵ سنت دریافت خواهد شد.

در خبری که صبح چهارشنبه منتشر شد، دولت محافظه کار پیشرو اعلام کرد که این اقدام تا روز ۲۲ فوریه تمدید خواهد شد.

” گرگ ریکفورد ” وزیر انرژی انتاریو در بیانیه ای اعلام کرد: دولت انتاریو

” ما میدانیم که ماندن در خانه به معنای استفاده بیشتر از انرژی برق در ساعات اوج مصرف و با نرخ بالای برق است. به همین دلیل است که ما نرخ برق را معادل ساعات کم باری شبکه تمدید کردیم تا در زمان اوج نیاز به برق برای خانوارها، بیزینس های کوچک و مزرعه ها قبض های برق ثابت و قابل پیشبینی ایجاد کنیم.”

تاریخ این تمدید مطابق با تاریخی است که دولت امیدوار است دستور ماندن در خانه لغو شده و استان به چارچوب همیشگی خود بازگردد. این دستور العملی است که محدودیت های حاکم بر هر منطقه را مشخص میکند. دولت انتاریو

در روز چهارشنبه سه منطقه به کمترین سطح مراقبت یعنی سطح سبز منتقل شده اند.

انتظار می رود که اکثریت این استان نیز در تاریخ ۱۵ فوریه به این سطح برسند در حالیکه پیش بینی میشود تورنتو ، منطقه پیل و منطقه یورک ، که سه نقطه بزرگ درگیر با کرونا هستند در تاریخ ۲۲ فوریه به سطح سبز برسند.

قبل از کاهش قیمت مصرف برق، طرح محاسبه قیمت برق با توجه به زمان مصرف توسط دولت کانادا مطرح شده بود که با توجه به سخنان هیات انرژی انتاریو ، اجرای این طرح برای یک خانوار معمولی با مصرف ۷۰۰ کیلو وات ساعت در هر ماه، در حدود ۲.۲۴ دلار به قبض اضافه می کرد.

دولت انتاریو همچنین به مشتریان امکان استفاده از گزینه ردیفی را داده است که در آن مشتریان تا ۱۰۰۰ کیلو وات ساعت مصرفی اولیه خود، به ازای هر کیلو وات ساعت مقدار ۱۲.۶ سنت پرداخت میکنند اما پس از ۱۰۰۰ کیلو وات ساعت اولیه مصرف، قیمت به ۱۴.۶ سنت افزایش می یابد.

 

دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین را بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته دیگر تمدید کرد
دولت انتاریو نرخ مصرف برق با قیمت پایین بعلت دستور ماندن در خانه دو هفته تمدید کرد

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا