انتاریوجدیدترین اخبارکانادا
پلیس برمپتون مهمانی غیر قانونی را با حضور 200 نفر برهم زد


پلیس برمپتون مهمانی غیر قانونی را با حضور 200 نفر برهم زد
پلیس برمپتون از برهم زدن مهمانی غیرقانونی که با حضور 200 نفر در بحبوحه شیوع کرونا برگزار شده بود خبر داد.


به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از استار ؛
پلیس منطقه پیل در این رابطه گفت :
این مهمانی در شرایطی در برمپتون برگزار می شود که بدلیل نقض قوانین استانی در شرایط اضطراری غیرقانونی بوده است.
با توجه به اینکه منطقه پیل در مرحله دوم بازگشایی های اقتصادی قرار دارد
درحال حاضر حداکثر تعداد نفرات در اجتماعات گروهی با رعایت فاصله اجتماعی 10 نفر است.
نیروهای پلیس بدنبال دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری این مهمانی حدود ساعت 10 شب عازم محل شده
و یک ساعت بعد وارد این مهمانی شده و تمام مهمانان را متفرق کردند.
اگرچه پلیس گفت که آنها به اتهامات کیفری نپرداخته اند اما سخنگوی شهرداری برمپتون از جریمه 880 دلاری مسئول این مهمانی خبر داد.
کیلی ویلرز از پلیس پیل این اتفاق را ناامید کننده خواند و گفت :
این کار به معنی بی توجهی کامل به سلامتی تمام ساکنان برمپتون است.
برگزاری چنین مجالسی موجب شیوع کووید 19 در تمام کشور می شود و فرصت مناسبی برای قفل شدن دوباره بوجود می آورد.
وی افزود:
کافی است فقط یکنفر در این مهمانی علائمی داشته باشد تا صدها نفر را به کرونا مبتلا کند.
به گزارش واحد بهداشت و درمان انتاریو تا ساعت 5 عصر یکشنبه مجموع مبتلایان کووید19 در این استان به 40 هزار و 723 مورد و تعداد مرگ و میر ناشی از آن طی 24 ساعت به 104 مورد رسید.
همچنین همانطور که پیش از این نیز در اخبار آمده است عفونتهای جدید بیشتر در بین جوانان است و نوع اپیدمی در استان تغییر کرده است.





























