انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-۱۹ برنامه سه مرحله ای اعلام کرد

دولت انتاریو از اجرای یک برنامه سه مرحله ای برای کاهش تدریجی مقررات بهداشت عمومی خبر داد

دولت انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-۱۹ برنامه سه مرحله ای اعلام کرد

انتاریو از ۳۱ ژانویه به عنوان بخشی از برنامه سه مرحله ای کاهش محدودیت های کووید-۱۹ در استان به نهارخوری در فضای داخلی رستورانها و باشگاه های ورزشی اجازه بازگشایی می دهد و سقف جمعیت در دورهمی ها را افزایش خواهد داد. دولت انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-۱۹ برنامه سه مرحله ای اعلام کرد

داگ فورد نخست وزیر انتاریو روز پنجشنبه گفت «ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که اوج شرایط بد را پشت سر گذاشته ایم.» «ما اکنون در وضعیتی هستیم که می توانم با احتیاط و به تدریج مقررات بهداشت عمومی را کاهش دهیم.»

استان انتاریو گفت از ۳۱ ژانویه محدودیت دورهمی های اجتماعی به ۱۰ نفر در فضای داخلی و ۲۵ نفر در فضاهای باز افزایش خواهد یافت. دولت انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-۱۹ برنامه سه مرحله ای اعلام کرد

دولت انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-19 برنامه سه مرحله ای اعلام کرد
دولت انتاریو برای لغو تدریجی محدودیت های کووید-۱۹ برنامه سه مرحله ای اعلام کرد

نهارخوری در فضای داخلی رستورانها، باشگاه های ورزشی، خرده فروشی ها، مجتمع های فروشگاهی بزرگ و سینماها می توانند با ۵۰ درصد سقف ظرفیت بازگشایی شوند.

موزه ها، نمایشگاه ها، آکواریوم ها، باغ وحش ها، تالارهای شرطبندی بینگو، و سایر ساختمان های قمار و شرطبندی می توانند بازگشایی کنند.

دولت انتاریو علاوه بر این اجازه می دهد که تماشاچیان به تعداد ۵۰۰ نفر یا ۵۰ درصد ظرفیت {هر کدام که کمتر باشد} در رویدادهای ورزشی، مکان های برگزاری کنسرت ها و سالن های تئاتر حضور یابند.

هر یک از مراحل بازگشایی به منظور فراهم آوردن امکان پایش روندهای بهداشت عمومی توسط مسئولان استان به دوره های ۲۱ روزه تقسیم خواهند شد.

از ۲۱ فوریه استان انتاریو محدودیت تعداد افراد حاضر در دورهمی های اجتماعی را به ۲۵ نفر در فضای داخلی و ۱۰۰ نفر در فضای باز افزایش می دهد.

فورد گفت «ما می خواهیم که همه اقدامات را به انسانی ترین شکل ممکن انجام دهیم تا از گام های رو به عقب و پسرفت اجتناب کنیم.» «اگر این رویکرد به معنای چند روز توقف اضافی بین هر مرحله باشد، ما در انجام این کار تردید به خود راه نخواهیم داد.»

از ۲۱ فوریه استان انتاریو علاوه بر این محدودیت ظرفیت در محیط های عمومی فضای داخلی که ارائه گواهی واکسن در آنها الزامی است شامل رستورانها، ورزش های فضای داخلی و تسهیلات تفریحی و سینماها را حذف می کند.

برای محیط های دارای ریسک بالاتر که ارائه گواهی واکسن در آنها الزامی است از جمله کلاب های شبانه، محل های برگزاری مراسم و پذیرایی عروسی که دارای امکانات رقص هستند و همینطور گرمابه های تفریحی و سکس کلاب ها محدودیت ظرفیت ۲۵ درصدی به اجرا گذاشته خواهد شد.

سایر محیط هایی که تصمیم بگیرند ارائه گواهی واکسیناسیون را الزامی کنند نیز مجاز به حذف محدودیت ظرفیت خواهند بود.

از ۲۱ فوریه ظرفیت مجاز تماشاچیان در محل های برگزاری رویدادهای ورزشی، مکان های برگزاری کنسرت و سالن های تئاتر به ۵۰ درصد ظرفیت این مکان ها خواهد رسید.

از ۱۴ مارس انتاریو تمامی محدودیت های ظرفیت در محیط های عمومی فضای داخلی را لغو خواهد کرد اما الزامی بودن ارائه گواهی واکسیناسیون همچنان برقرار خواهد ماند.

از ۱۴ مارس محدودیت تعداد افراد حاضر در دورهمی های اجتماعی به ۵۰ درصد ظرفیت فضاهای داخلی افزایش خواهد یافت و هیچ گونه محدودیتی در مورد تعداد افراد شرکت کننده در دورهمی های فضای باز وجود نخواهد داشت. سایر محدودیت های ظرفیت باقی مانده تا این تاریخ برای اجرای عبادت های مذهبی، تشریفات یا  مراسم نیز از این تاریخ لغو خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای کنار گذاشتن سیستم گواهی واکسیناسیون انتاریو  و لغو پوشیدن اجباری ماسک اعلام نشده است.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت «نشانه های مثبتی از اینکه احتمالا به بالاترین سطح موج اومیکرون رسیده‌ایم، وجود دارد.» «با این حال لازم است که همچنان جانب احتیاط و میانه روی را حفظ کنیم.»

کاهش محدودیت های کووید-۱۹  برنامه بازگشایی  کاهش محدودیت های کووید-۱۹  برنامه بازگشایی    کاهش محدودیت های کووید-۱۹    برنامه بازگشایی  کاهش محدودیت های کووید-۱۹    برنامه بازگشایی   

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا