انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو با ۴،۸۰۰ مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

انتاریو دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

انتاریو با ۴،۸۰۰ مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

انتاریو با ثبت بیش از ۴،۸۰۰ ابتلا جدید به کووید-۱۹ برای اولین بار از ابتدای پاندمی تاکنون، رکورد روزانه بالاترین ابتلا به بیماری را برای دومین روز متوالی شکست. انتاریو با ۴،۸۰۰ مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مقامات بهداشت روز جمعه از ۴،۸۱۲ مورد جدیدی ابتلا به ویروس کرونا، و همینطور ۲۵ مورد فوت دیگر ناشی از این بیماری خبر دادند.

تعداد موارد ابتلا در روز جمعه با افزایش نسبت به ۴،۷۲۶ مورد در روز گذشته -رکوردثبت شده تا به حال- رکورد جدیدی برای استان رقم زد. تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در روز چهارشنبه ۴،۱۵۶ مورد، روز سه شنبه ۳،۶۷۰ و روز دوشنبه ۴،۴۰۱ مورد گزارش شده بود.

میانگین هفت روزه تعداد موارد ابتلا روزانه به کووید-۱۹در حال حاضر تقریبا روی ۴،۲۹۲ مورد قرار دارد.

استان انتاریو با درمان بیش از ۷۰۰ نفر در واحدهای مراقبت ویژه به نقطه عطف نگران کننده دیگری رسیده است. انتاریو با ۴،۸۰۰ مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

انتاریو با 4،800 مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-19 را شکست
انتاریو با ۴،۸۰۰ مورد جدید ابتلا دوباره رکورد روزانه کووید-۱۹ را شکست

حداقل ۴۸۰ نفر از ۷۰۱ بیمار تحت درمان در واحد مراقبت های ویژه، با کمک ونتیلاتور نفس می کشند.

ریاست بخش پزشکی مراقبت های حیاتی در بیمارستان مایکل گارون گفت، موج جدید افزایش موارد نیامند به ICU احتمالا به زودی بیمارستان ها را ناچار خواهد کرد که پروتکل تریاژ را پیاده سازی کنند تا پزشکان براساس شانس زنده ماندن بیماران را اولویت بندی کنند.

دکتر مایکل وارنر گفت، «همه بیمارستان ها بررسی شبیه سازی این پروتکل را آغاز کرده اند.»

تعداد کل موارد کووید-۱۹ تایید شده در آزمایشگاه ها در حال حاضر به رقم ۴۰۸،۳۳۸ نفر شامل ۷،۶۶۴ مورد فوت و ۳۶۰،۷۴۲ بهبودیافته رسیده است.

 

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در چه نواحی پراکنده اند؟

 

عمده موارد ابتلا به کووید-۱۹ همچنان در کلان شهر تورنتو و ناحیه همیلتون ثبت می شوند.

مطابق گزارش واگیرشناسی استان، ۱،۴۶۹ مورد ابتلا در تورنتو وجود داشت که رکورد جدیدی برای این شهر محسوب می شود.

علاوه بر این، ۸۵۲ مورد ابتلا به بیماری در منطقه پیل، ۴۹۱ مورد در منطقه یورک، ۲۶۸ مورد در منطقه دورهام، ۲۰۴ مورد در همیلتون و ۱۷۵ مورد در منطقه هالتون شناسایی شدند.

تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹در سه حوزه دیگر بهداشت عمومی نیز سه رقمی شد. اتاوا (۳۶۶)، میدلسکس-لندن(۱۲۳) و نیاگرا (۱۹۲).

انتاریو به مدت دو هفته در وضعیت تعطیلی سراسری در استان و یک هفته اجرای دستور در-خانه-ماندن بوده است.

هیئت وزیران انتاریو روز پنجشنبه برای مذاکره و گفتگو درباره اقدامات احتمالی بیشتر در ارتباط با کووید-۱۹، از جمله محدودیت های بیشتر در مورد خرده فروشی ها، ساخت و ساز، و مقررات منع رفت آمد شبانه، ملاقات کردند.

وارنر گفت «امدیوارم که نخست وزیر تصمیم درستی بگیرید، زیرا عمیقا درگیر مشکلات وخیمی هستیم.» «در این شرایط، حفظ جان مردم تنها موضوعی است که باید اهمیت داشته باشد. هر موضوع دیگری باید کنار گذاشته شود.»

 

واریانت های بیماری در حال گسترش در انتاریو هستند

 

مقامات استانی، از ۲،۸۹۷ مورد تأیید شده دیگر از ابتلا به واریانت B.1.1.7 (واریانت انگلیسی) در تست های مثبت کووید-۱۹ آزمایشگاهی و همینطور چهار مورد واریانت B.1.351 (واریانت افریقای جنوبی) و ۱۱ مورد واریانت P.1 (واریانت برزیلی) خبر دادند.

در مجموع، استان انتاریو، ۳۰،۱۷۵ مورد ابتلا به واریانت B.1.17 را تا به حال گزارش کرده است.

در اوایل آوریل، میز مشاوره علمی کووید-۱۹ انتاریو گفت، افرادی که به واریانت های کووید-۱۹ مبتلا می شوند، ریسک بستری شدن آنها در ICU تا ۱۰۳ درصد و ریسک فوت آنها تا ۵۶ درصد افزایش می یابد.

 

بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دوز واکسن برای سومین روز متوالی تزریق شد

 

طبقه گفته مقامات استان، ۱۱۵،۶۳۴ دوز واکسن کووید-۱۹ ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته به بازوی اهالی انتاریو تزریق شده است.

با واکسیناسیون انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، این سومین روز متوالی است که بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر از مردم یک دوز واکسن دریافت می کنند.

در مجموع، بیش از ۳.۶ میلیون نفر یک دوز تزریق داشته اند، در حالی که ۳۴۱،۹۳۳ نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و کاملا واکسینه محسوب می شوند.

روایت پس‌زمینه:

(توجه کنید: تعداد ارقام استفاده شده در این خبر از خلاصه گزارش روزانه واگیرشناسی کووید-۱۹ وزارت بهداشت انتاریو به دست آمده است. تعداد موارد هر شهر یا ناحیه ممکن است با آنچه توسط استان گزارش شده، اندکی متفاوت باشد، زیرا واحدهای مختلف، ارقام مورد نظر را در زمانهای متفاوت گزارش می کنند.)

اخبار تورنتو   اخبار کانادا       اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو    اخبار کانادا    اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا