انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کووید-۱۹ در انتاریو : ۲،۵۸۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا و ۲۴ مورد مرگ و میر دیگر

انتاریو از ۲،۵۸۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۲۴ مورد مرگ و میر مرتبط با بیماری خبر داد؛ ظرفیت اشغال‌شده ICU همچنان بالا است

کووید-۱۹ در انتاریو : ۲،۵۸۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا و ۲۴ مورد مرگ و میر دیگر

انتاریو روز شنبه، از بیش از ۲،۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۲۴ مورد مرگ و میر مرتبط با بیماری خبر داد، در حالی ظرفیت اشغال‌شده بخش مراقبت‌های ویژه همچنان بالاست.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت استانی امروز ۲،۵۸۴ مورد ابتلا جدید به ویروس کرونا را ثبت کردند، که نشان از ششمین روز متوالی دارد که تعداد موارد ابتلا کمتر از ۳،۰۰۰ مورد است.

استان انتاریو روز جمعه از ابتلای ۲،۳۶۲ نفر، روز پنجشنبه ۲،۷۵۹ نفر و روز چهارشنبه ۲،۳۲۰ نفر جدید به بیماری خبر داد.

میانگین متحرک روزانه در حال حاضر روی رقم ۲،۵۷۶ نفر قرار دارد که در مقایسه با رقم ۳،۱۹۳ مورد در هفته گذشته با کاهش روبرو بوده است.

کووید-19 در انتاریو : 2،584 مبتلای جدید به ویروس کرونا و 24 مورد مرگ و میر دیگر
کووید-۱۹ در انتاریو : ۲،۵۸۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا و ۲۴ مورد مرگ و میر دیگر

تعداد ۳،۰۶۳ نفر دیگر نیز از این بیماری بهبودیافته‌اند، که موارد ابتلا فعال در استان را به ۲۷،۵۶۶ مورد می‌رساند.

مرگ‌ و میر مرتبط با ویروس در استان، در حال حاضر به ۸،۴۵۵ نفر رسیده است.

بیش از ۲،۳۰۰ مورد ابتلا به واریانت‌های نگران‌کننده تائید شده توسط آزمایشگاه در طول ۲۴ ساعت گذشته شناسایی‌شده، که بیشترین تعداد ابتلا مربوط به واریانت غالب B.1.1.7 بوده است.

در منطقه تورنتو بزرگ، روز شنبه ۶۸۹ مورد ابتلا جدید در تورنتو، همراه با ۵۸۴ مورد ابتلا در منطقه پیل، ۲۵۲ مورد در منطقه یورک، ۱۵۷ مورد در منطقه دورهام و ۹۱ مورد در منطقه هالتون به ثبت رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴۲،۳۰۰ تست در استان پردازش شد، که اندکی کمتر از ۴۴،۰۴۰ تست پردازش‌شده در روز گذشته بود.

بیش از ۱۹،۵۰۰ نمونه آزمایشگاه نیز تحت بررسی قرار دارند.

نرخ مثبت بودن تست ابتلا به کووید-۱۹ در استان نیز طبق اعلام وزارت بهداشت، امروز به ۶.۲ درصد رسید، که نسبت به ۶.۱ درصد در روز جمعه، با افزایش روبرو بود. اگرچه نرخ مثبت بودن ابتلا نسبت به ۶.۸ درصد در هفته گذشته کاهش‌یافته است.

روند کاهشی یکنواخت بستری بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها، همچنان ادامه دارد، به‌طوری‌که تعداد افراد تحت مداوا در بیمارستان‌های انتاریو با کاهش نسبت به ۱،۵۸۲ نفر در روز جمعه، امروز به ۱،۵۴۶ نفر رسید.

بااین‌حال، تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت‌های ویژه همچنان بالا است، به‌طوری‌ که تعداد افراد بستری در ICU های انتاریو از ۷۷۷ نفر در روز گذشته، امروز به ۷۸۵ نفر رسید.

از مجموع تعداد کسانی که در واحدهای مراقبت ویژه بستری هستند، ۵۶۰ نفر به کمک ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

از اولین باری که ویروس کرونا در ژانویه ۲۰۲۰ در انتاریو ظاهر شد، تا به امروز بیش از ۵۰۷،۱۰۰ مورد تائید شده آزمایشگاهی ابتلا به کووید-۱۹ و ۴۷۱،۰۹۶ مورد بهبود، وجود داشته است. 

تا عصر روز جمعه، بیش از ۶.۹ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ در سراسر استان تزریق ‌شده است، که از این تعداد ۱۵۴،۱۰۴ دوز تنها در روز گذشته انجام‌شده است.

از اواسط دسامبر، حداقل ۴۲۲،۹۶۰ نفر در انتاریو به‌ طور کامل واکسینه شده‌اند. ایجاد ایمنی کامل نیازمند دو دوز از واکسن‌هایی است که در حال حاضر در استان تزریق می‌شوند.

توجه: عددهای استفاده‌ شده در این خبر از خلاصه گزارش روزانه اپیدمیولوژیک کووید-۱۹ وزارت بهداشت انتاریو به‌دست‌آمده است. تعداد موارد ابتلا در هر شهر یا منطقه ممکن است اندکی با آنچه در گزارش آمده است متفاوت باشد، زیرا واحدهای محلی تعداد موارد ابتلا را در زمان‌های متفاوتی گزارش می‌کنند.

آخرین آمار کرونا    آخرین آمار کرونا      آخرین آمار کرونا      آخرین آمار کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا