انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ در انتاریو

انتاریو از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

مقامات بهداشت انتاریو برای پنجمین روز متوالی از کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. انتاریو از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

استان انتاریو روز جمعه ۹۱۴ مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا را تائید کرد، درحالی‌که روز پنج‌شنبه ۸۷۰ مورد، چهارشنبه ۷۳۳ مورد و روز سه‌شنبه نیز ۶۹۹ مورد ابتلا در این استان به ثبت رسیده بود.

پیش از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد ابتلا جدید در استان، مسئول ارشد پزشکی انتاریو روز پنج‌شنبه گفته بود که به دلیل آخر هفته طولانی ویکتوریا دی انتظار دارد که روز جمعه شاهد افزایش جزئی احتمالی در تعداد مبتلایان باشد.

دکتر دیوید ویلیامز روز پنج‌شنبه گفت «امیدوارم که در طول آخر هفته افزایش ادامه‌دار نداشته باشیم.» «بی‌اغراق بگویم که افزایش دوباره به بیش از ۱،۰۰۰ مورد دلسردکننده است.»

میانگین متحرک هفت‌روزه انتاریو با کاهش جزئی از ۹۴۰ مورد در روز پنج‌شنبه، در حال حاضر روی رقم ۸۸۹ مورد ابتلا قرار دارد.

مطابق اعلام وزارت بهداشت، با پردازش ۳۲،۲۵۸ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته، نرخ مثبت بودن تست‌های کووید-۱۹ روز جمعه همچنان روی ۲.۸ درصد باقی ماند.

مقامات بهداشت از ۱۹ مرگ دیگر بر اثر کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند که تعداد کل تلفات را به ۸،۸۲۰ مورد می‌رساند.

در حال حاضر در انتاریو ۶۸۷ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری هستند که ۵۲۲ نفر از بیماران در واحدهای مراقبت ویژه تحت مداوا قرار دارند.

انتاریو از ۱،۳۹۷ مورد بهبود از بیماری کووید-۱۹ تا روز جمعه خبر داد که تعداد کل بهبودیافتگان استان را به ۵۱۶،۳۹۶ مورد می‌رساند.

 

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در چه مناطقی از انتاریو قرار دارند؟

 

بخش عمده‌ای از موارد ابتلا به کووید-۱۹ استان انتاریو در منطقه تورنتو بزرگ تجمع دارند.

انتاریو از ۲۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ در تورنتو، ۱۶۹ مورد در منطقه پیل، ۶۹ مورد در منطقه دورهام و ۳۱ مورد در منطقه یورک خبر داد.

مقامات بهداشت در سراسر استان از تائید آزمایشگاهی ۱،۲۴۸ مورد دیگر از ابتلا به واریانت B.1.1.7 خبر دادند که اولین بار در بریتانیا کشف ‌شده بود. درمجموع ۱۲۹،۸۰۷ مورد ابتلا به این واریانت در استان انتاریو به ثبت رسیده است.

مقامات بهداشت انتاریو ۱۸ مورد جدید ابتلا به واریانت B.1.351 را ثبت کردند که اولین بار در افریقای جنوبی گزارش شده بود و به این ترتیب مجموع تعداد موارد ابتلا به این واریانت در استان به ۹۷۲ مورد می‌رسد.

علاوه بر این مقامات استان از اضافه شدن ۴۶ مورد جدید ابتلا به P.1 خبر دادند که به‌عنوان واریانت برزیلی نیز شناخته می‌شود و به این ترتیب تعداد کل موارد ابتلا به این واریانت در استان را به ۲،۹۶۷ مورد می‌رساند.

در حال حاضر انتاریو واریانت B.1.617 را که به‌عنوان واریانت «دلتا» شناخته می‌شود و اولین بار در هند کشف شد را رصد نمی‌کند.

دکتر لارنس لوه (Lawrence Loh) مسئول پزشکی بهداشت منطقه پیل گفت که واریانت دلتا می‌تواند در عرض یک ماه به سویه غالب بیماری در منطقه پیل تبدیل شود. از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از 1،000 مورد جدید کووید-19 خبر داد
از پنجمین روز متوالی ثبت کمتر از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

 

بیش از ۸۹۶ هزار نفر در_انتاریو به‌طور کامل واکسینه شدند

 

طبق اعلام مقامات بهداشت در‌ انتاریو ۸۹۶،۰۶۵ نفر پس از تزریق هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸،۳۲۲ دوز واکسن کووید-۱۹ در سراسر استان تزریق ‌شده است که مجموع کل تعداد تزریق واکسن در استان انتاریو را با ۹.۶ میلیون دوز می‌رساند.

دکتر لارنس لوه    ویروس جدید کرونا  دکتر لارنس لوه    ویروس جدید کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا